Give aways, bloggetreff og goodiebags


Idag ble det endelig helt klart
at jeg skal begynne å jobbe igjen.
Og ikke med hva som helst heller. 
Interiør såklart  :-)
Gleder meg masse masse

Så i formiddag har jeg og Inger feiret bittelitt.
Med en cappuccino på Skifer Hotell.
Deilig å synke ned i de myke stolene i lobbyen der.


Gleder meg bare enda mer til bloggetreffet
når jeg ser hvor flott det er på Skifer.
Og med alle dere fine bloggejentene så blir dette toppers.

For de som ikke har fått med seg give away'en
på strikketapet, så finner dere den her.
Give away på spa-behandling finner dere her
og i tillegg blir det masse flotte premier på bloggetreffet.

Fortsatt plass til flere, 
men dere bør ikke vente så mye lenger med på melde dere på
om vi skal rekke å få på plass goodiebager til alle.
Og goodiebager blir det til gangs. Sjekk alle de flotte sponsorene vi 
har fått gaver fra på høyresiden.



I morgen sitter jeg på et heeelt annet sted og drikker min kaffe.
Kofferten er snart pakket og Lottemora er klar for noen dager
utenlands, i en by full av interiørbutikker.
Gleder meg!
Ingen vet hvor haren hopper; Så følg med :-)


Klem
Lotte