mandag 27. februar 2012

Bloggtreff midt-Norge!!


Da begynner ting å falle på plass
for interiørbloggetreffet.

Et flott lokale, overnatting, sponsorer, goodiebags,
 og påmeldingene kommer inn....



Flotte Skifer Hotel er booket
for en hyggelig aften. 
Her blir det både tapas, noe godt i glasset
og etterhvert også live musikk utpå kvelden.

Jeg har også fått en god avtale på overnatting der
så bare send meg en mail  (lottemora@gmail.com)
så skal dere få mer info om dette.

Og er det noen som ønsker å ta med ektefelle etc
på helgetur, er det bare å sende han i skibakken.


Dette hotellet er midt i blinken for oss interiørbloggere.
Lekkert Lekkert Lekkert!

Hotellet har velværeavdeling hvor man kan slappe av 
og nyte flott utsikt mot fjellheimen

Og her kan du faktisk vinne 
gavekort på en spabehandling på Minera Velvære.


Lobbyen er bare så utrolig koselig, 
med skiferpeis og det hele.
Og deilige sofaer
man kan synke ned i
etter en dag i bakken
eller etter shoppingrunden.

Sjekk også denne bloggen for mer bilder


Vi starter dagen med lunchtreff 
som mest sannsynlig blir hjemme hos meg
(alt etter hvor mange vi blir, men har plass til mange)
Deretter er det muligheter for spa og shopping
før vi møtes igjen for en trivelig aften
med masse interiørprat.
Utpå kvelden blir det også live musikk.

Kvelden koster 400,- pr pers
og inkluderer tapasbuffet, dessert og et glass vin/mineralvann
Ellers har vi fått alt sponset resten av dagen :-)

Det blir flotte ting i goodiebagene
og supre ting i premie til noen heldige vinnere. 
Utfordring kommer også etterhvert!



Så ikke nøl med å melde dere på, for dette blir koselig.

Og kommer dere langveis i fra 
så stopper toget midt i sentrum :-)


Bindende påmelding sendes til
lottemora@gmail.com

Oppgi navn, bloggnavn, mobilnummer,
 og om du trenger overnatting av noe slag.

Vi sees

Klem Lotte



Bilder er lånt av Skifer Hotel


15 kommentarer:

  1. pokker at det er sååå langt unna,her ville jeg vært:-)

    SvarSlett
  2. Så flott dette høres ut da:)Blir nok kjempehyggelig treff...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Flink du er til å ordne:)Skulle gjerne vært der men umulig pga av annet den helga for min del;(

    SvarSlett
  4. Så flott tiltak! Og så flink du er til å ordne:)))

    Jeg bor dessverre LITT for langt unna, men skulle mer enn gjerne vært med;)

    Ha en god kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Gleder meg allerede! Ser jo kjempeflott ut!
    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige ord jenter. Koser meg litt med denne organiseringen kjenner jeg. Spørs om jeg ligger som et slips innen mars kommer da...hihi

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  7. Høres jo veldig koselig ut dette da:) Florerer jo av alle disse bloggtreffene i Sør-Norge..på tide at vi her oppe også får;) Flott iniativ! Skal tenke litt på det, men det høres absolutt aktuelt ut for min del:)

    SvarSlett
  8. Dette ser jo utrolig koselig ut!:) Dette skal jeg jammen vurdere å bli med på ja:)

    SvarSlett
  9. Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg! Dette ser jo kjempekoselig ut!!! Dette skal jeg absolutt vurdere! Melder deg så snart jeg har bestemt meg!

    SvarSlett
  10. Hei, Lottemora!
    Å dette bloggtreffet hadde jeg hivd meg med på om jeg ikke hadde vært på reise til Bergen den helga. Du har jo virkelig organisert flott opplegg. Jeg har jo aldri vært på Oppdal eller på Skifer Hotell (som er søsterhotell med Rica Stiklestad Hotell hvor jeg også jobber).

    Men dere får kose dere og så får vi håpe at vi treffes på Glansdag eller annet bloggtreff senere ( vi hadde det jo så toppers sammen forrige gang!). Keep us updated da, artig å se andre trønderske bloggere, kanskje jeg oppdager noen nye her også:-)

    Stor klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  11. Så spennende og flott initiativ ;-) Dette har jeg virkelig lyst til å være med på.
    Sjekker litt rundt denne helga, men vi er jo på Oppdal så si hver helg så rart om det ikke skulle passe.

    PS! Du har virkelig stått på og planlagt et bra opplegg :-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  12. Så kjekt! Vi skal ha bloggtreff i mars;)

    SvarSlett
  13. Dette hørest så spennende D :)
    Hadde hatt kjempelyst til å vært med på dette treffet.
    Men vel langt å kjøre synest jeg..
    Skal si du er flink som har satt igang og organiserer dette :)
    Ha ei fortsatt fin uke
    klem sissel

    SvarSlett
  14. Dette blir nok kjempegøy! Husk å mail meg når du vet hvor mange som er påmeldt, så skal jeg få sendt kortene avgårde til deg =)

    SvarSlett
  15. Åh, hælle måne, jeg har helt glemt å svare!
    Jeg hadde jo så lyst til å være med, men så falt det dessverre på bursdagen til mannen min, derfor kunne jeg ikke bli med denne gangen... :( :(

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora