tirsdag 7. februar 2012

Give away på Spa


I forbindelse med bloggtreffet
har jeg fått lov å trekke ut et 
gavekort på en spabehandling


Skifer Hotel er en kilde til 
rekreasjon,
og i velværeavdelingen Minera kan man slappe av
og nyte en flott utsikt mot fjellheimen.

I tillegg kan de friste med sauna, dampbadstue,
opplevelsesdusj, behandlingsrom og treningsrom.

Behandlingsmeny finner dere her
så da er det bare å 
drømme seg vekk.


For å være med i trekningen
 av dette gavekortet må du gjøre følgende:

-melde deg på bloggtreffet (klikk på bildet til høyre for info)

-legge det øverste bildet på bloggen din, 
med denne link til dette innlegget

-legge igjen en kommentar under her

Trekning 10. Mars

NB! Gavekortet må benyttes den helgen.


Og for dere som ikke har mulighet til
å bli med på bloggtreffet,
så kan jeg trøste dere med at
det kommer snart en 
ny give away
fra en annen sponsor

Men nå er det snart klart for 
Fruene og hvitløksbaguetter.

Klem
Lotte

9 kommentarer:

  1. Gleder meg! Har meldt meg på, linker bildet og kommenterer her. Kos deg med fruene, Lottemor, her blir det litt mer studier bare jeg får løsrevet meg fra Bloglandia :)

    SvarSlett
  2. Så morro med en sånn giveaway da! Jeg har linket med bilde på bloggen min :) Og meldt meg på ;)
    Gleder meg masse, skal bli gøy!
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow for en premie da..heldig den som vinner... Elsker spa..

    Kos dere på blogg treffet

    Kerstin

    SvarSlett
  4. Hei Lotte :)

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg, og så kjekt at du liker headeren min ;) Bildet er tatt fra hytta! Like fredelig og rolig som bildet viser...

    Så kjekt med bloggtreff og FiN premie!

    Ha en flott kveld

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  5. Gleder meg!:) Har linket og meldt meg på:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Har meldt meg på:D Linker! og kommenterer!:D Håper så inderlig jeg blir den heldige vinneren:) Mmmmspaaaa;) hihi

    SvarSlett
  7. Hei Lotte!!!
    Så koselig med give-away også!!!
    Har meldt meg på, og linker på bloggen min :)))

    Tusen takk for koselige og inspirerende kommentarer på bloggen min....den hadde ikke vært det samme uten deg!!!
    Klemmer :)))

    SvarSlett
  8. Hei Lotte!!
    Har meldt meg på og linker på bloggen min!! :)

    Og tuusen takk for fine og inspirerende kommentarer på bloggen min....den hadde ikke vært det samme uten deg!!!

    Klemmer :)))

    SvarSlett
  9. Juhu, her er det bare å krysse fingrene!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora