mandag 27. februar 2012

Giveaway strikketapet


Vi har fått så mange flotte sponsorer til 
og Storeys sponser tre ruller med denne
lekre strikketapeten,
som skal trekkes på bloggetreffet.

I tillegg har vi fått tre ruller til give away
på bloggen, som alle kan delta på,



Er den ikke fiiiiin?

Den ser jo skikkelig ullete ut,
og har strikketekstur 


For å delta må du legge igjen en kommentar under her,
og linke til give away'en (med bilde) på egen blogg.

Og har du ikke blogg, del på facebook,
og legg igjen mailadressen din her.

Ingen ekstra lodd for å følge bloggen min,
men nye lesere setter jeg alltid stor pris på :-)

Trekning 11. Mars



Klem
Lotte

35 kommentarer:

  1. Klart jeg blir med på denne Give Away'en også :) Linker til egen blogg, krysser bein og armer for å vinne denne lekre tapeten. Vet AKKURAT hva jeg skal bruke den til, dersom jeg skulle være den heldige vinneren!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med på trekning :-D
    Storeys har ordentlig kule tapeter!!!
    Linker selvsagt...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Da har jeg lagt bilde og link på min blogg :)

    Utrolig stilig tapet altså!!! Den likte jeg vannvittig godt! :D

    Klem, Tone

    SvarSlett
  4. Jeg øøøønsker meg! Hadde passet perfekt inne i skapdørene på hobbyrommet!

    SvarSlett
  5. Hei!
    DET hadde vært noe å få det! Ønsker meg VELDIG jeg også, og linker fra bloggen min!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Ja denne ønsker jeg meg masse!! Linker selvfølgelig og håper på litt vinnerlykke :) :)

    SvarSlett
  7. Heisann, Lottemora! =)

    Eg såg på denne tapeten seinast i går! Sto i butikken og fantaserte om kor eg kunne brukt den hen. Den hadde passa så flott inn i gangen min, så eg kryssar fingrane for at eg er den heldige vinnar. =)

    Flott blogg og flott giveaway!

    Link til giveawayen ligg på høgre side på bloggen min. =)

    Helsing Bente

    SvarSlett
  8. Så flott give away... Da er det linket på bloggen.
    Krysser fingrene!!!
    klem

    SvarSlett
  9. Er så stilig den tapeten , så jeg blir gjerne med på trekning :)
    Linker på bloggen..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Å så herlig! Denne hadde passet perfekt på hobbyrommet som mannen skal lage til meg i vår! ♥
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/vinn-strikketapet.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  11. Ooh :) så kul :)
    Eg vbil gjerne ha ett lodd :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  12. Nydelig - jeg er med:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Den var råfiin! Jeg prøver lykken, og linker i min blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com

    SvarSlett
  14. Snart ferdig med vårt nye soverom så tipp om denne hadde passet bra hos oss... Drømmer og håper og drømmer litt til.

    SvarSlett
  15. Ååå! En sann tapet ønsker jeg meg veldig:o)) Jeg vil være med i trekningen, og linker sporenstreks;o)

    Minner om at jeg har en egen side, hvor du kan linke din giveaway for mer publisitet:o)

    Heleneklem;o)

    http://helenesblogadresseat.blogspot.com/p/link-din-giveaway-her.html

    SvarSlett
  16. Jeg er veldig gjerne med på trekningen :) Så sinnsykt kul tapet vettu :)
    klem Jane

    SvarSlett
  17. Ja, jeg er selvfølgelig med! :-)

    SvarSlett
  18. deltar, delte på face :)
    sbfarstad@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Heeeyyy!! Blir jeg med eller HVA...JA!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  20. Jeg er selvfølgelig med!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  21. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Blir selvfølgelig med her ^^
    Linker til facebook *

    håper på vinnerlykken & krysser fingrer *

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Lagt ut link på fb <3

    Flyttet inn i nytt hus i fjor og planla vår første sommer sammen i felles hus. Men istedet må vi nå pakke absolutt alt ned igjen og ut av huset så raskt som mulig da forrige eier har "lekt" elektriker og absolutt alt av elektrisk opplegg i huset må legges på nytt etter at det ble oppdaget flere branntilløp og store feil i hvert eneste rom, tak og vegger. (Alt det elektriske er skjult i vegger og tak). Tak og vegger må rives for at elektrikere skal komme til og så skal snekkere prøve å gjøre alt bra igjen med snekring, sparkling og fiksing. Absolutt alle rom er berørt, og vi har mareritt om hundrevis av tusenlapper med vinger i flokk...

    Jeg har kronisk utmattelsessyndrom etter hjerneslag og måtte selge mitt forrige hus for å betale regninger til privatleger. Det var et oppussingsprosjekt og jeg klarte ikke jobbbingen og heller ikke det økonomiske, så derfor var det nødvendig å flytte inn i et hus som var ferdig oppusset....

    Haha. Dette siste året har vært alt annet enn avslappende, men vi prøver å holde ut. Første etasje står for tur, og der må både tak og vegger delvis rives for å komme til.

    Å vinne tapet hadde vært supert! Alt som kan hjelpe oss med både å spare penger og få det litt koseligere her ønskes veldig!

    Stor opptimistisk hilsen
    Trine D

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg vil være med! Har linket på fb :)
    Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  24. Kjempefin tapet ! Jeg deler på facebook :)

    SvarSlett
  25. (⁀`⁀,) ☆ ☆ ☆ Wow så utrolig tøff,å ikke minst ekte den tapeten
    .`⋎´☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ så ut.Får jo nesten lyst til å klemme på for å
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ ☆kjenne om det er mykt :D ✿
    •°*”˜˜”*°•.☆ ☆ ☆ ☆Jeg har ikke oprativ blogg,så jeg har delt på
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Facebook.. Jeg følger Bloggen din og takker for, masse fine bilder og innlegg...✿ Ønsker deg en Super helg...
    Stor varm hilsen fra Monica
    ✿ canim_monica@hotmail.com ✿

    SvarSlett
  26. Så spennende!!!!
    Har aldri sett slik tapet.
    Det er så mange steder jeg skulle pusset opp,
    så hvis jeg skulle være den heldige,
    må jeg få en som er litt flinkere enn meg til å sette opp
    denne spesielle tapeten.
    Har ikke blogg, så jeg deler med over 700 venner på FB.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  27. FINE tapeten!! Jeg blir veldig gjerne med på give away. Har linket på bloggen min jeg. Krysser fingrene for litt vinnerlykke.

    Ønsker deg en koselig lørdagskveld, og en flott morgendag!
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  28. må prøve lykken på strikketapeten ja :) -monakristin

    SvarSlett
  29. Er med i siste liten :) herlig tapet :)
    god søndag!
    klem Mari

    SvarSlett
  30. Jeg er med! Nydelig tapet! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  31. Jeg blir veldig gjerne med!!!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  32. Slenger meg med i siste liten.... så da blir det vel bare 1 lodd på meg...skjønn den tapeten da:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  33. Oj, holdt jeg virkelig på å gå glipp av denne!!!
    Prøver lykken -sånn i siste liten ;)
    Tapeten er jo til å dåne av!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  34. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora