torsdag 9. februar 2012

Ingenting slår en nyvaska Ektorp


Nå var det sannelig på tide
med en aldri så liten vask av Ektorpen

Ikea sin flekk-spray funker 
utmerket på de fleste flekker.


Og for de andre flekkene er det
bare å rive av trekket og
vaske på 60 grader,
og vips så er det hvitt igjen.


Ingenting slår en nyvasket hvit ektorp <3
Angrer ikke på at vi valgte hvit sofa!

Noterer bak øret at jeg må huske å snu ryggputene litt oftere,
for da blir de så mye finere i formen.


Nå er det bare å ta på de siste trekkene
og så er jeg klar for 
venninnebesøk, skravling og kaffe

Ikke glem å melde deg på

Klem
Lotte

5 kommentarer:

  1. Hei, YES - hvit sofa gir mye lys og er superlett å fornye med nye puter...klem Siv

    SvarSlett
  2. Helt enig, Lottemor :) Jeg har også hvite Ektorp, og de slår aldri feil som du sier.
    Forresten, så har jeg en fin Give Away gående, om du har lyst på noen lodd og delta i trekning om fine premier :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Ektorpen er en fiiin sofa:) Så greit med vaskbare trekk:D Takk for kommentar inne hos meg:) Tror jammen med jeg melder meg på bloggtreffet jeg:D Så bra iniativ! KlemKlem

    SvarSlett
  4. Jeg vasket også stoffet på min Klippan for noen dager siden, og tok på trekket i går, men det er mange "flekker" på sittedelen..som ikke var der før, skjønner ingenting:( Har Ikea en flekkspray også? Tenkte kanskje flekkene hadde kommet etter jeg tok på biotex før jeg la det i vaskemaskina..men trodde jo ikke det skulle bli verre :(

    SvarSlett
  5. Hei! Første gang jeg er inne her. Jeg fikk tips om bloggtreffet fra Kristin med bloggen Min lykke. Så artig at det skjer noe her i Midt-Norge også! Har veldig lyst, merker jeg. Er forholdsvis nybakt mamma - det går an å komme likevel? Mvh Kristin med bloggen Glede

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora