"Betongbord" med kalkmaling

Forrige blogginnlegg hadde tittelen
Girer ned til sommermodus

.....

Men nå er da vel sommeren over for lengst?

Men jeg har ikke ligget på latsiden selv om det har vært stille på bloggen.


Akkurat nå er det prosjekt stuebord
som er påbegynt.



Det gamle stuebordet har sett sine bedre dager. 

Og etter intens tråling av møbelmessa i Stockholm, nett og møbelbutikker
har jeg enda til gode å finne akkurat det bordet
som passer til tacofredag for fire personer, 
med en god høyde så man slipper å sitte på gulvet å spise,
og gjerne med en hylle under...
og så skal det se kult ut også da!

Så til slutt gav jeg opp letinga, og fant et brukt bord i eik.


(bordet på bildet er det gamle slitne bordet...)

Nå er bordet pusset ned og renset for olje,
grunnet med kvist og sperregrunn,
og har fått første strøk med kalkmaling.

Krysser fingrene for at jeg får den betong-looken jeg er ute etter!

Stay tuned!