Girer ned til sommermodus!


Juni måned er jo snart over allerede
og jeg synes tida går så altfor fort.

Sommeren er som regel preget av litt farting hit og dit,
og her startet det allerede i Juni.

Jobbreise til Budapest
og fabrikkbesøk på Eilersen sin sofafabrikk i Slovakia.
Utrolig spennende og lærerikt å få se produksjonen fra bunnen av!



Ellers har vi vært i Oslo og plukket ut julevarene fra Oi Soi Oi,
samt masse annet fint.

En dagstur til bartebyen har jeg også rukket.
Kjedelig sykehusbesøk, men overkommelig 
når jeg hadde IKEA-besøk i sikte.
Det er jo ikke hverdagskost når man bor her i nord.
Og kombinert med venninneskravling ble det jo perfekt!!


Nå gledes det bare til ungene kommer hjem
fra trøndelag i morgen!!
Må forte meg å rydde litt ikveld,
slik at jeg slipper å bruke tida på det når de kommer iallfall!
Og så skal vi bare gire ned en ukes tid,
og nyyyte sommeren!

-Lotte-