søndag 20. oktober 2013

Krøllete duk og skifer på bordet


Endelig helg etter noen hektiske dager.

Lørdagskveld og pizza med "goilla" mine


En krøllete linduk på bordet,
skiferheller under lysene 
og trestjerner strødd utover.



Hvem sier at man ikke kan bruke dekketallerkener
når man serverer pizza
på en helt vanlig lørdagskveld?



Hortensiaen er like vakker enda,
selv om den er tørket.





Betonglysestake - made by Lottemora!
Liker litt kontraster.


Nå er det snart nattinatta her
og i morgen skal dere få se
de skjønneste bildene av lam i solnedgang.

Klem
Lottemora

5 kommentarer:

  1. Heisann Lottemora :) Lenge siden jeg har tittet innom i bloggverden, men tidlig søndagsmorgen passer til slikt.... om linduken er krøllete gjør ingenting synes jeg... lin er røft... hadde vært verre om det var hvit damask, for å si det sånn... det viktigste er at dere hadde det hyggelig, og at maten smakte. Flott å blogge om ting som ikke alltid er helt perfekt etter oppskriften også synes jeg. Ha en fin, kald høstdag! Klem Marit

    SvarSlett
  2. Klart man skal skape en hyggelig atmosfære rundt bordet selv om man "bare" skal ha pizza på en vanlig lørdag..
    Likte godt skifer og betonglysestake!
    God søndag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fin kommentar inne hos meg! Det varmer!
    Nydelig bord du har dekket her, liker fargene
    og hortensian er prikken over i`en ;)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  4. Stilig bord du har dekket.
    Koselig å gjøre litt ekstra utav det selv om en
    ikke skal servere femretters gormemat.
    Her var det gjester i går, men jeg orket ikke
    å pynte bordet noe spesielt. Hadde vært på
    farten hele dagen, så det ble helt enkelt.
    Men vanligvis liker jeg godt å gjøre litt ekstra
    ut av borddekkingen når det kommer gjester.
    Noen ganger når vi er alene også.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  5. Stilig borddekking! :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! ;)
    Fiiiiin søndag til deg :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora