I cupcake-modus igjen


Da jeg var forlover i min venninnes bryllup forrige helg,
fikk jeg den superfine gaven av henne på morran.

Boka Love Manuela, 
som jeg har ønsket meg kjempelenge.

Tuuusen takk Ingrid-snupps!


Og siden undervarmen på steikovnen her er kaputt,
er cupcakes faktisk det eneste jeg kan bake,
uten at de blir rå inni.

Denne gangen ble det Magnolia's Vanilla Cupcakes.
Enkle ingredienser som man alltid har i skapet,
perfekt rett før man får kaffebesøk.


Jeg pleier alltid å sprøye røra ned i formene,
for da blir det ikke så mye kliss.
Og det går myyye fortere.


De søteste polkadot-formene i min favorittfarge!

Småjentene lagde frostingen og pynta så fint
med hvite perler.


Og Marit J.;
det er fortsatt noen igjen, så sett deg på toget!

Andre ting jeg syslet med i går; 
jeg flytta ut det stoooore bordet fra kjøkkenet,
og satte inn et lite et i landlig stil.
Bilder kommer!

Klem
Lottemora