tirsdag 18. juni 2013

Cup-tomatoes

Dere har kanskje fått nok av cupcakes
etter de to forrige innleggene mine? 
Ingen fare; 
dette er ikke kake.


Jeg har derimot plantet cherrytomater 
i disse søte polkadot-formene.



Hadde egentlig lovt meg selv at det ikke 
skulle plantes tomater i år
men klarte ikke å la være.

For solmodne tomater rett fra busken er jo aller aller best.

Så får man bare holde ut med en to meter høy plante i stua.
Jeg tror nemlig ikke de klarer å overleve ute her på Oppdal...
(noen som har prøvd?)

-Lottemora-





1 kommentar:

  1. Ja nyplukka tomater er aller best.
    De muffinsene under her var virkelig flotte.
    Ikke så mye som skal til bare en kommer på det.
    Det skal jeg jammen huske på en gang jeg skal
    gi bort noen muffins.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora