Bruktduellen

Denne gangen har NIB i samarbeid med Finn
 utfordret oss til å tenke miljø, loppis og gjenbruk.

Og det passet meg perfekt. 
Jeg elsker jo å trylle fram noe nytt og tøft av det jeg har for hånden.

Og da passer det vel å starte med dorullholderen
som jeg lagde av et stykke drivved
og et par gamle oppheng


Ofte er det utålmodigheten og skapertrangen
som gjør at jeg må tenke kreativt.

Denne gangen manglet jeg nye knagger og dorullholder
til det nymalte rommet.
Det var sent på kveld og jeg ville få ferdig alle detaljene der og da...

Så da fikk jeg endelig brukt den plankebiten
 jeg har hatt liggende i noen måneder.


Denne "kommoden"er også en brukt-favoritt
som gjengen på bruktbutikken på Oppdal har pusset opp.
Til og med fatene i skuffen er arvet.

Håndtaket på kaffekanna har jeg malt i samme friske farge
og den skal snart få blomster oppi.


Og vasen er en gammel melkeflaske 
pyntet med tapet fra RetroVilla.
Og lerkegrenen fikk jeg plukke hos min snille svigerinne.


Klikk her for andre tips til gjenbruk og gjør-det selv-prosjekter

Tar du utfordringen?