DIY vase


God formiddag

Idag ble det en treg start på dagen.
Opp med ungene kl sju som vanlig.
men denne gangen ble det en tur tilbake til hodeputa.

Men etter en kopp hjemmelaget iskaffe
 (espresso, suketter, isbiter og lettmelk)
er jeg nå klar for å shine huset til helgen.



Et lite DIY-tips om du har gamle glassflasker stående.
Mal dem med kalkmaling,
og du får en stilig vase!

Dette var opprinnelig en flaske med badeskum.
Malte den i fargen River Silt,
som passer perfekt både
 til denne veggen malt i Jotuns Hvit Lin
og sammen med TineK-skåla jeg fikk av snille Barbro


Måtte bare dele dette bildet med dere...

I går kom det snø igjen!

Men jeg hadde kvelden i forveien planlagt 
å gå for vårlig antrekk og høye hæler.

Så da trosset jeg snøen og gikk for plan A


Nå har heldigvis snøen smeltet igjen
og jeg gleder meg til helg -
forhåpentligvis med masse vårsol!

Lottemora