søndag 24. februar 2013

Jula varer helt til påske?


Søndag og nydelig vintervær.
Og med varmen fra sola kom også vårfølelsen snikende.

Ungene har kost seg ute i snøen hele dagen,
mens inne har jeg fått opp hyller, bilder, wallstickers m.m.

Lamper og lysekroner er også kommet på plass.


Men denne kransen på kjøkkenet henger bare midlertidig.

To gamle lampett-skjeletter skal nemlig redesignes
til nye fine lamper.
Men enn så lenge får kransen henge,
med julekort, engelvinger og det hele. 

Jula varer jo helt til påske ikke sant?


-Lotte-





4 kommentarer:

  1. så effektiv du er!!! flink jo :)
    svar: tusen takk :)
    den satt litt dypt inne, men når bordet står midt i stua ville jeg gjøre litt galskap med det :)
    ser det ser litt rart ut med serviett på bordet, men nå er jeg lei av at hekledukene mine blir ødelagt av kaffe, te og saft.. :D

    SvarSlett
  2. Hei;) Så spennende med nytt gammelt hus!! Gleder meg til å se bilder;)
    Her pleier det nesten alltid å være igjen et spor av jula til langt utpå vinteren;)

    Ønsker deg herlige dager på vakre Oppdal;))


    Kem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Så koselig :)

    Nydelig krans du har! Spennende at du skal lage nye lampeskjermer. Og gratulerer med nytt hus!! :)

    Ha en fin kveld.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med nytt hus!! Ja jula varer helt til påske! Vi har allerede feiret jul i 2013, men jeg tror jeg har fått ryddet den bort igjen.

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Karen

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora