mandag 5. november 2012

Snart klart for feiring

Da har Lottemora sin tumleplass
sannelig rundet 100.000 besøkende.

Og det må jo feires!!


Jeg har fått med meg flere sponsorer
til et aldri så lite gavedryss,
så følg med i dagene som kommer.

Her blir det masse fine premier.

I mellomtiden kan du jo legge deg til 
som følger på bloggen
Facebook
eller Instagram (wwwlottemora)


Her har det gått i ett i helgen.

Vi fant plutselig ut at vi skulle male kjøkkenskapene
og allerede i morgen er vi nok i mål.
Bilder kommer etterhvert.

Klem
Lottemora







4 kommentarer:

  1. Gratulerer og artig at du skal feire:)

    SvarSlett
  2. Spennende!! Gratulerer:-)
    Nå er jeg spent på å se bilder fra ny-kjøkkenet! Og gavedrysset da:-)

    Ha en finfin dag Lottis! Klem fra Maratonjenta.

    SvarSlett
  3. Hurra og hipp, hipp :-) Flotte tall, Lottis!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet på kjøkkenet.

    PS! Ikke lenge igjen til vi sees nå. Skal jeg få tak i spray til deg?

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 100 000! Så stas! :)
    Jeg får heller ikke til de papirstjernene *sukk*. Mamma og jeg prøvde, men det stopper seg på punktet før de skal settes sammen. Det er noe bretting der vi ikke forstår..

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora