tirsdag 6. november 2012

Gavedryss; sans


Ja, da er vi i gang med gavedrysset folkens
og først ut er 


det nye bladet for oss som er glad i interiør
mat, blomster og gjør-det-selv prosjekter.
Fram til 9.Desember trekker jeg 5 vinnere,
som får hver sin pakke med de tre siste utgavene.



Så legg igjen en kommentar under her
og du er med i trekningen.

Og har du ikke egen blogg,
legg igjen en mailadresse.

Ekstra lodd til de som 
-deler dette innlegget via Facebook eller egen blogg
(bruk bildet øverst)
-eller følger bloggen min da :-)

Så husk å skriv hvor mange lodd du tar, maks 5 altså.

Lykke til
Klemmer fra Lottemora

26 kommentarer:

  1. Så spennende! Tre lodd til meg takk :-)

    SvarSlett
  2. Å det såg kjekt ut! :) 4 lodd :)

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne 5 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Hei, jeg vil være med og trekker 5 lodd :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Å så flott, dette må jeg prøve å vinne :)
    Jeg tar 3 lodd :) klem

    SvarSlett
  6. gratulerer med så mange besøkende! jeg tar 2 lodd! :) ha en fin dag i ruskeværet! :) -monakristin

    ps: du må hilse og si at kaken var nydelig vakker! og kjempegod! :) tusen takk!! kakefatet er snart på vei tilbake....

    SvarSlett
  7. Ja dette blir jeg med på. Alltid spennende med nye blader.
    Følger bloggen din.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  8. Prøver lykken med 3 lykkelodd:)

    Carpe diem!

    Klem

    SvarSlett
  9. Dette må jeg være med på ja! :-) 3 lodd :-)

    SvarSlett
  10. Hei hei.
    Plutselig fant jeg denne bloggen og....legger meg til som følger jeg.
    Ha en flott kveld.
    ida

    SvarSlett
  11. Hei å deg;)
    Selvfølgelig vil jeg være med å feire;)

    3 lodd på meg!

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  12. Ja, er med! Tar 3 lodd. Therese

    SvarSlett
  13. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  14. Heihei
    Jeg prøver lykken med 1 lodd :-)
    Mvh toneiv@hotmail.com

    SvarSlett
  15. jeg blir gjerne med ☺
    1 lodd til meg da ;) Ha en flott kveld videre! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  16. 2 lodd til meg:) Blader får man aldri nok av! (Siljeab@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Hei, hei, jeg blir gjerne med i trekningen. Nå har jeg lagt meg til som følger :o) Du må gjerne komme å besøke min blogg også :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  18. Hei
    Da blir det 4 lodd på, skulle ønske jeg kunne vinne et interiørblad nå etter hvert, har meldt meg på utallig trekninger, men lykken må vel stå meg bi snart:-)
    Ha en kjempeflott helg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Så spennende gavedryss!!
    Jeg prøver lykken med 4 lodd for kommentar, følger, liker Sans på FB og deler på egen blogg! X-er fingrene!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  20. Så spennende! Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  21. Flott gavedryss - jeg kaster meg med og tar 2 lodd (kommentar og følger av blogg)! :-)

    SvarSlett
  22. Liker godt dette bladet - eg trekkjer eit lodd:)

    SvarSlett
  23. Å så spennende blad. Tar loddet med 4 ekstralodd da jeg har gjort alt på lista! krysser fingrene veldig :)

    Ha en super førjulstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  24. 2 lodd :) Jeg er din nye følger :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora