søndag 18. november 2012

Gavedryss; Keiserens nye trær



Nå har sannelig gutta bak Keiserens nye trær
startet nettbutikk også,

og på torsdag var vi bloggedamene så heldige å
få komme på besøk på deres showroom.



For et herlig sted!
Bilder derfra kommer i eget innlegg!

For nå er det tid for litt gavedryss igjen
og denne gangen er det en finfin gave
fra Keiserne


Og det er vel ingen overraskelse at det er en matgave,
for gutta i andre kan virkelig å briljere på kjøkkenet!

En flott pakke fra Meyers kan bli din!

Olivenolje
Hylleblomst-eddik
Klementin-marmelade


Har selv testet jordbærmarmeladen idag,
oppå en pepperkake med blåskimmerost.

Himmelsk!


Så legg igjen en kommentar under her
og du er med i trekningen.

Og har du ikke egen blogg,

legg igjen en mailadresse.
Desverre er det ikke mulig å legge inn anonyme kommentarer.

Ekstra lodd til de som 


Så husk å skriv hvor mange lodd du tar, maks 3 altså.

Trekning
9.Desember

Lykke til!
-Lotte-

29 kommentarer:

  1. Prøver lykken mediet lite lodd jeg :)

    Carpe diem!

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ååå så kjekkt,må jo være med her:)3 lodd til meg:)

    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg vil bli med!! Liker både deg og Keiserne på Facebook allerede jeg så da blir det 3 lodd! Koselig å møte deg igjen forresten

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Å, nommnom! :)) eg tar 3 lodd.

    Lina

    SvarSlett
  5. 2 lodd til meg:) Liker teste ut nytt på smaksfronten!

    SvarSlett
  6. Herlig! Jeg tar 3! Liker allerede Keiserne, og skal finne deg etterpå her nå!
    annakro@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Flott. 3 lodd til meg ;) Liftup Interiør har også fått facebook side nå. Kom gjerne innom å ta en titt :)
    Ønsker deg en strålende uke.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Wee! Fin premie! Jeg tar tre lodd!!:)

    SvarSlett
  11. Prøver lykken :D
    Har funnet meg masse i nettbutikken det hadde vært kjekt å hatt, gitt ;)

    SvarSlett
  12. Matvrak som jeg er, digger jeg spiselig premier, så denne må jeg være med på! 2 lodd! :-)

    SvarSlett
  13. Så spennende premie! Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  15. Åh, det hadde vært perfekt til jul! Prøver lykken med 1 lodd og krysser fingrene :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  16. Tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei hå... to lodd i håp om å vinne noe spiselig til jul? Prøvde like Keiserens nye trær også, men det fikk jeg ikke til :-(

    SvarSlett
  18. To vidunderlige lodd til meg;))
    Nyt søndagen;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  19. Har vært i showrommet deres og ønsker meg mer derfra <3
    3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne være med ☺ 1 lodd til meg ☺ Håper du får en fin kveld! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  21. Jeg vil veldig gjerne være med :)
    Liker begge facebooksidene og tar 3 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Prøver lykken med 3 lodd.
    Ønsker deg en kjempe fin førjulstid.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    * _Π_____。•☆彡˚ *
    ˚ ˛˛•/______/~\。˚ ˚ •*
    • ˚ | 田田 |門|

    SvarSlett
  24. Så spennedne =) Jeg tar 3 lodd og håper på gevinst!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora