fredag 9. november 2012

Gavedryss; BoligPluss


Da er det tid for gavedryss igjen
og denne runden trekker jeg en heldig leser
som får et abonnement på 6 utgaver av 

Vi interiørbloggere får jo aldri nok interiørmagasiner eller hva?

Forrige utgave var som vanlig full av 
fine reportasjer samt smarte tips til oppbevaring, 
shoppingtips fra noen av mine favorittbloggere
og ikke minst diy-ideer.
Gleder meg allerede til Desember-utgaven!


Så legg igjen en kommentar under her
og du er med i trekningen.

Og har du ikke egen blogg,
legg igjen en mailadresse.
Desverre er det ikke mulig å legge inn anonyme kommentarer.

Ekstra lodd til de som 
-eller følger bloggen min da :-)

Så husk å skriv hvor mange lodd du tar, maks 5 altså.

Trekning
9.Desember

Masse klemmer fra Lottemora


44 kommentarer:

  1. God helg!

    Ønsker meg 2 lykkelodd.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med og trekker 5 lodd :)
    Håper helgen blir fin!
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Tar 2 lodd jeg, god helg til deg. Therese

    SvarSlett
  4. Blir gjerne med og trekker 3 lodd : )

    god helg!

    SvarSlett
  5. Så gøy med gavedryss! Jeg ønsker meg veldig abonnement på boligpluss. Krysser fingre for vinnerlykke! Deltar med 5 lodd!
    Riktig god helg til deg, lottemora! :-)

    SvarSlett
  6. Herlig blad:D Håper jeg vinner:D Jeg følger deg både her og på instagram, så da blir det 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  7. Kommentaren jeg skrev tidligere ville ikke legge seg inn, så jeg prøver igjen :-)
    Full pott på meg, tjo hei...

    PS! Skal huske å ta med meg spray til deg... Håper iallefall jeg klarer å huske det!!
    Gleder meg til besøk over helga :-)

    Nydelig helg til deg, vennen!

    SvarSlett
  8. Så koselig, jeg har faktisk ingen abo for øyeblikket jeg, så heia meg, og 2 lodd! :)

    SvarSlett
  9. koselig å følge bloggen din:):)
    go helg:)
    elindgaa@online.no

    SvarSlett
  10. Vil gjerne være med på trekningen. krysser fingrene for den fine premien.

    SvarSlett
  11. Hei, Lotte!
    Flott gave dette! Trekker 3 lykkelodd!

    Møtes på torsdag hos keiserne?!
    En flott kveld til deg!

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  12. 4 lodd t mæ da :-) God hælg! :-)

    SvarSlett
  13. Moro med trekning!:) Blir med på 4 lodd!

    SvarSlett
  14. Et av mine favorittmagasiner :-) Jeg tar 3 lodd og krysser fingre og tær!
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  15. Håper på lykken :)

    3 lykkelodd.

    Carpe diem!

    SvarSlett
  16. 5 lodd på meg ;) Bare elsker bolig pluss! :D

    SvarSlett
  17. Ett lodd til meg :) Elsker interiørmagasiner!

    Gina

    SvarSlett
  18. Prøver lykken med full pott. 5 lodder på meg.
    Elsker og samler på disse interiør bladerne:)
    Klem

    SvarSlett
  19. Prøver lykken.

    Er allerede følger, har deg i blogglisten min og liker Bolig Pluss på Facebook.

    SvarSlett
  20. 2 lodd på meg :) Boligpluss er det absolutte beste interiørmagasinet vi har :)

    Klemmer

    SvarSlett
  21. Kjempefin give away!! :)
    Jeg trekker 4 lykkelodd og krysser fingrene :)
    Vi sees hos Keiserne på torsdag?!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  22. Fikk akkurat det nye BoligPluss i posten i dag. Gleder meg til å kose meg med det!
    Tar 2 lodd her :)
    Ingrid

    SvarSlett
  23. Helt enig! mMan får aldri nok blader;) Prøver lykken med 1 lodd

    SvarSlett
  24. Utrolig bra blad som jeg gjeerne kunne vunnet ett par av :)
    Liker begge facebooksidene og tar 2 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. To lodd til meg, kommentar og følger. Elsker dette bladet, håper på vinnelykke!

    SvarSlett
  26. 2 lodd på meg! det hadde jo vært en fortreffelig førjulsgave ; )

    SvarSlett
  27. Oioioi, her må jeg jo bare ta fem lodd og krysse fingrene :)

    SvarSlett
  28. Dette bladet har jeg forelsket meg i og håper på vinnerlykke - tar 3 lodd, jeg (kommentar, følger, og liker på facebook). :-)

    SvarSlett
  29. oi jeg blir gjrene med ☺ 2 lodd til meg da, kommentar og liker boligpluss på Fb.
    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  30. 5 lykkelodd på meg ♥

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd :)
    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  32. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Prøver lykken med 5 lodd.
    Ønsker deg en kjempe fin førjulstid.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    * _Π_____。•☆彡˚ *
    ˚ ˛˛•/______/~\。˚ ˚ •*
    • ˚ | 田田 |門|

    SvarSlett
  34. Å, så fin premie du lodder bort!!
    Enig, man får aaaldri nok interiørblader :)
    Trekker to lodd, og krysser fingre for vinnerlykke!
    Fine desemberdager til deg!

    SvarSlett
  35. Prøver meg på denne konkurransen også. Tar 5 lodd :)

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. Kjepefint blad og så jeg tar 4 lodd hos deg.
    Hilsen Hege

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora