tirsdag 9. oktober 2012

Sesongens første snø

I går kveld kom sesongens første snø
Julestemningen kom nesten krypende i heimen faktisk,
så vakkert var det der ute, med snø på trærne.


Turen hjem fra jobb idag var kjempefin,
i nydelig høst/vintervær.
Med dunjakke på var det bare deilig med den kalde lufta.


Nå skal jeg ta meg et knekkebrød
for deretter å innta sofaen for kvelden.
Spekeskinke og brie smaker godt,
spesielt når man kan pynte 
med ferske tomater fra vinduskarmen. Nam!


Ha en fin kveld da dere

Klem
Lottemora

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Ingen snø her enda..., men litt "melis" på toppene kom i natt ;)
    Nydelige bilder fra ditt vakre bad litt lengre nede, lekkert! Veldig artig med flyte lys i vasken, og den marokkanske lykten digger jeg ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og fortsatt glad uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Oisann... er det sant???
    Hvor bor du?
    Bildene dine er jo kjempeflotte, men det var tidlig vinter hos deg;)

    Hørte nettopp på værmeldingen at Kristiansand hadde den høyeste temperaturen i dag. Skikkelig fint og varmt med sol. Trærne lyser som gull i sola.

    Men du får holde deg varm og kose deg likevel.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Alltid koselig med litt snø på Oppdal, hører med det synes jeg tjihi:) Men dette er nok ikke den første snøen nei, for den vasset vi i på FjellEnern... Da var det snøstorm brrrrr!

    Nå fikk jeg lyst på brie og serrano også:) Kos deg i vinterland!

    Klemmer fra Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde jo helt glemt snøen som kom under enern. Var jo ikke hjemme den helga.

      Slett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora