D for Farge

For en fantastisk helg!
Tenk å få reise på husmorferie sammen med
slike herlige jenter!
Interiør og Boligmesse, bloggtreff og shopping
Kan det bli bedre?

Og jeg starter bilderaset med dette bildet
av Dagny sin lekre sko.
Damen som er ekspert på farger
og som ikke er redd for å bruke kjole og høye hæler i hverdagen


Ikke feil å starte dagen med champagne, deilige sandwicher
danseshow og interiørprat 


Speedstyling på scenen.
Her er Ert og Ris i full gang
med å style.
Tipper pulsen var i hundreogfemti hos finalistene.


Mollys Bubble sitt bidrag



Og her er vinneren av stylingkonkurransen
Per Olav fra Familiesirkus stylet den lekreste kroken
med industri, natur og glam. 
Lekkert lekkert!


Inspirerende foredrag fra Signe Schineller.

Og mantraet var; ikke kast det - du kan få bruk for det!

Ble så inspirert,
at jeg helst skulle startet med prosjekter med en gang.


Herlig merking av messeområdet!


Var også og hørte på Kirsten Visdal
som har lagd den vakre boken
Naturligvis.
Så fin og naturlig borddekking!


Einar Nilsson fra Tid for hjem 
Dagny fra Fargerike


Deilig sjokolade fra Summerbird.
Mandler med hvit sjokolade, sitron og cayennepepper...
NAM sier jeg bare!


Spennende sofaprat med flinke bloggere pluss en trendforsker.


Lekkert! 
Her kunne jeg fint ha tatt en lur innimellom shoppinga


Riviera Maison
hadde pyntet juletreet 
Så vakkert!


Og på Rosendal Turisthotell sin stand
hadde de trekt denne stolen med vakker strikk


Dett var dett.
Takk for denne gangen Bergen
(joda, vi fikk litt regn...)


Goodiebager og slikt kommer jeg tilbake til

-Lottemora-