lørdag 20. oktober 2012

Argh!!


I helgen hadde jeg store planer om 
oppussing av bloggen.


Har vært misfornøyd med headeren en god stund
så nå er det sannelig på tide å få gjort noe.


Det skal ryddes opp i rekkene
og lages en plan for layouten.
Enkelt, men stilig.
Vil så gjerne beholde stilen jeg har midt på headeren.


Men så var det å få innstallert noen nye brushes i GIMP da...

Det skulle vise seg å være klin umulig 
å finne pensel-mappa på mac'en.
Fant jo ut hvor den ligger i GIMP,
men ikke søren om jeg finner den uten å være i GIMP.

Argh!
Først disse vanskelige papirstjernene
og nå dette.

Tror sannelig jeg tar en sjokoladebit i stedet...

6 kommentarer:

  1. kos deg med litt sjokkis du ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Legger meg til som følger hos deg ;))

    Ha en super kveld!!
    Klem -Anja-

    SvarSlett
  3. Og sjokolade hjelper mot det meste<3
    Skåler med en sjokalade bit!!

    SvarSlett
  4. Oh jeg kjenner igjen den følelsen så altfor godt! Pc`en min oppfører seg særs dårlig omdagen. Det er så mye som ikke funker som det skal. Man kan jo bli gal av mindre!

    Jeg sier som deg. Ja til en sjokoladebit eller tre i stedet. hihi!

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  5. hehe...Ja hva skulle vi gjort uten sjokoladen?
    Den hjelper for det aller meste :)
    Lykke til, skjønner godt frustrasjonen, men kan bli helt smågal av sånt!

    god søndag til deg :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora