torsdag 27. september 2012

Lev Vakkert - åpning

Idag var det duket for gjenåpning av 
interiørbutikken Lev Vakkert,
etter at de har hatt stengt noen uker.

Butikken har flyttet noen meter
og utvidet med maaaange kvadratmeter.

Det ble så fint at jeg 
ble helt overveldet og fikk nesten tårer i øya
da jeg kom inn døra.
*lettrørt interiørblogger*


Butikken har blitt fantastisk flott
med et utrolig utvalg!
Nye merker er bl.a. Palma og Mille Moi
Jippiii!

Og i tillegg har de fått en liten cafekrok,
og den skal jeg sjekke ut en dag jeg har bedre tid.


Lekre møbler, sengetøy,
lamper, kopper og kar,
gardinstoffer osv osv osv

De har også fått en hel krok med 
spennende delikatesser.


Og jeg kjøpte med denne herligheten på glass.

Passion og Coconut 

Lovely!


Nå har vi testet den på knekkebrød,
og det smakte helt himmelsk. 
Satt og smattet lenge etterpå.

Cupcakene som jeg hadde bakt ble nesten overflødige.


Så skal du til Oppdal,
anbefaler jeg absolutt en tur innom 
de fine interiørbutikkene vi har her.
Nå har vi fått så stort utvalg 
at vi ikke trenger å dra til byen for å shoppe interiør!

Lev Vakkert, Cicelia, Kid interiør, Hus&Hjem, Ny-Auna
Tilbords, Fagmøbler og Møbelringen.

Det er sannelig ikke verst for et så lite sted!

-Lottemora-





7 kommentarer:

  1. ÅÅÅ! Gleder meg til å innom der! Så lei meg for at jeg ikke kom meg på åpningen! Men skal bli gøy å se! Ser kjempefint ut på bildene da! Hurra for Oppdal!! :) -monakristin

    SvarSlett
  2. Butikken så kjempe fin ut... Moro når det er slike lekre butikker i nærheten.
    Ha en knall fin dag videre
    klem

    SvarSlett
  3. Ser kjemepelekkert ut:)

    Ha en fortsatt fin dag:)

    klem Linda

    SvarSlett
  4. Kjempefin butikk. Den skal jeg jammen stikke innom neste gang jeg er på Oppdal. ha en kjempefin dag!

    SvarSlett
  5. Heisann. ;)
    Høres og ser ut som en flott butikk. Ekstra gøy når butikker reåpner og har enda bedre utvalg. Hørtes ut som et fristende syltetøy. Ha en fin kveld.
    Hilsen Eline;)

    SvarSlett
  6. Hei!
    For en flott butikk!!
    Jeg har minner om Oppdal fra da jeg var liten.
    Vi bodde på Tingvoll og var til stadighet i Vangslia og på Domus- for der hadde de jo alt mulig:))
    Jeg bor 4 mil utenfor Bergen så jeg kommer på frokosten og skal absorbere litt inspirasjon på messen på lørdagen :)
    Trenger et lite løft nå! Man mister litt piffen når man endelig har kommet seg i hus...
    Fin blogg du har, med masse hjemmelagde ting:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Iris

    SvarSlett
  7. Å så morro:) perfect timing:)
    Lottemora når stenger de for dagen i den vakre butikken? jeg skal være med mannen til oppdal i morgen og har SÅÅÅÅ lyst å stikke innom der for en liten kaffekopp:)

    klem Yvonne!

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora