Happiness is your birthright


God morgen

Litt småtrøtt idag,
men i stedet for å gå og legge meg igjen
etter å ha sendt avgårde de små,
så ble det baking av cupcakes.


Og mens jeg venter på at de skal stekes,
inntas store mengder kaffe.

Falt pladask for denne latte-koppen fra Riviera Maison,
og etter at den kom i hus 
har det blitt noen kopper latte.
Fine kopper må jo innvies,
og siden den følte seg litt ensom  blant alle Greengatekoppene,
må jeg ta ekstra godt vare på den.


Denne varianten er fortsatt under utprøving;
en latte med sweet chill te fra Yogi.
En lettvint måte å late sweet chill lattte på :-)


Siste rest av hagehortensiaen synger på siste verset,
mens denne telysholderen synger på første.
Husker dere armbåndet jeg lagde her om dagen? 
Jeg lagde flere, slik at noen av dem kan pynte noen telysglass.

Nå er cupcakene ferdige,
så da må jeg bare sprette opp

-Lotte-