Endeliiiiig

Phui
6 timer etter at vi satte oss på flybussen i Bergen,
var jeg endelig hjemme på Oppdal.

En superduper helg i Bergen
på Interiør og Boligmessen,
sammen med superdupre interiørbloggere.

Men det må jeg nesten komme tilbake til i morgen,
for nå er jeg stuptrøtt


Måtte bare vise dere denne lille skjønningen
som endelig kom hjem idag,
etter å ha vært på besøk på Byneset og på Stjørdaln de siste to ukene

Lille Corocia har blitt vannet og passet godt på,
i påvente av at matmor skulle komme hjem.

Og i sistnevnte "fosterhjem" ble det tvil blant husets yngste
om den egentlig var i live i utgangspunktet...
Hva er liksom vitsen med å passe på en "halvdau" plante?

Men jeg synes denne pussige planten er helt skjønn, 
sjøl om den ser halvdau ut, hihi....
Det er jo sånn Corocia skal være

Corocia´n var forresten en gave fra Byhaven Blomster, som vi fikk på bloggtreffet

Men nå skal jeg finne køya
og i morgen blir det den o´store utpakkingsdagen,
både fra helgens messe og fra bloggtreffet på Bengtgarden.

Klem
Lottemora