fredag 21. september 2012

Bloggtreff på Bengtgarden

Endelig bilder fra bloggtreffet!

Overføringskabelen til kameraet er helt gåen
så det tok en liten evighet å få over bildene.


Det ble en uforglemmelig aften
i redskapshuset på Bengtgarden

Vibeke hadde virkelig lagt sjela si i bordpyntinga
Sååå lekkert!
Sjekk alle detaljene
som bl.a. knapper på alle glassene!
For en tålmodighet.

Og maten; Deilig tapas
som hver enkelt hadde tatt med
Og selvsagt cupcakes til dessert <3 p="p">



Ved hver kuvert stod en Corocia fra Blomster i Byhaven.
Blomsten som alle bloggerne har trykt til sitt hjerte.
Så skjønn vettu!

Goodiebager og premier fikk vi også,
men det må jeg nesten komme tilbake til.




Vi fikk også en omvisning i det vakre hjemmet 
til Vibeke og familien


Fairy Nuf fotograferer ivrig
og det var nok av detaljer 
som smeltet bloggehjertene.



Spisebordet er nok min favoritt!


Vi avsluttet kvelden med en shoppingrunde
på Rom til Rom og Blomster i Byhaven

Tusen tusen takk Vibeke
for en utrolig fin kveld.
Du har gjort en formiddabel jobb!

Hyggelig å hilse på nye og gamle bloggere
og så håper jeg vi sees snart igjen jenter!

Og tilslutt dette bildet 
fra bålplassen utenfor redskapshuset.
Idyll i kveldssola <3 p="p">

God fredag til dere alle sammen

Masse klemmer
Lottemora


6 kommentarer:

  1. Takk for en fantastisk klem. Kjempekoselig å møte deg:) Håper det blir flere kvelder snart

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Det så ut som en fabelaktig aften! HERLIG!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra et fantastisk bloggetreff!
    Det var så koselig! Gleder meg til vi møtes igjen!

    En flott helg til deg!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til en real bloggrunde i dag, det ble bare et glass vin og en sjokoladebt på meg i går kveld så slokknet jeg.
    Men nå er mitt første oppdrag over og det var vellykket, jula er pakket i eskene igjen og plassert i kjelleren.
    Så får vi ta den fram igjen i desember!!:-)

    Tusen takk for en kjempe flott kveld, Lotte og takk for hjelpa. Jeg gleder meg til neste helg - Bergen sammen med deg:-)

    God helg til deg, nyt den og kos deg masse sammen med familien!
    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  5. Flotte bilder fra en super-flott kveld!

    Tusen takk for en fin kveld, tiden fløy så fort at en knapt rakk å summe seg før den var over.. Håper det ikke er for lenge til neste gang vi treffes.

    Tone Eirin

    SvarSlett
  6. Fine bilder fra en fantastisk kveld!! :)
    Jeg er så glad for at jeg ble med på dette, moro å bli kjent med så mange fine bloggere :) Gleder meg til neste gang allerede!!
    Nyt resten av kvelden og ha en flott ukestart i morgen :)
    Klem Camilla

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora