onsdag 15. august 2012

Give away - personlig almanakk

Har du lyst å vinne en Personlig Almanakk?
Bli med på give away!


Denne har i flere år vært fast gave til min kjære
og det er ikke uten grunn.
Den er genial!

Du kan starte med hvilken måned du vil

Bilder/farger til omslaget velger du selv,
det samme gjelder design og farger inni boka


Masse muligheter når det kommer til oppsett av sidene.
Du kan føye til rubrikker for jobb, trening, skole, gjøremål, ideer osv,
alt etter hva som passer din livsstil.

Og tilslutt kan du velge hva du vil ha på de siste sidene.
enten det er blanke/linjerte ark, sudoku eller kanskje 
 tegninger som utålmodige barn kan fargelegge.

Du kan også legge inn bursdager/merkedager på forhånd
og til og med hente opp dette fra Facebook.



Så vil du være med i trekningen om en slik
og legge igjen en kommentar under her 
(med e-postadresse om du ikke har egen blogg)

Og for å ha ekstra lodd i trekningen kan du;
-Legge deg til som følger på bloggen min
-Linke til giveawayen på egen blogg eller dele innlegget på Facebook
(bruk knappen under innlegget for å dele på Facebook)

Trekning 22. August kl 22.00

Lykke til alle sammen

Klem
Lottemora








28 kommentarer:

  1. Klart jeg vil være med! Har ønsket meg en slik lenge :) Linker til FB jeg. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Er med, to lodd. Ser genialt ut:)

    SvarSlett
  3. Får ikke lagt til Liker på Face book siden jeg ikke er på facebook.
    Jeg følger bloggen din via blogglista mi,
    Får desverre ikke lagt til nye sideelemet på bloggen min.
    Blogger vil ikke laste opp nye bilder der. Av en eller annen grunn.
    Så dessverre får jeg kanskje ikke blitt med på trekningen av denne flotte almanakken.
    Ser kjempefin ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får evt prøve å laste opp på bloggen senere, så kan det jo hende det går i boks likevel

      Slett
  4. En slik ønsker jeg meg ja:)
    Hadde vært toppers!!

    Jeg trekker to lykkelodd:)

    SvarSlett
  5. Min går jo snart ut på dato, så da hadde det passet perfekt med en ny ;) Tvi Tvi

    SvarSlett
  6. Blir to lodd på meg da:D Har sååå lyst på en sånn<3

    SvarSlett
  7. Jeg prøver lykken med et lodd jeg:)

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  8. Denne så jo helt genial ut, så den ønsker jeg meg :) Har likt på facebook. Skulle gjerne linket til min blogg, men er helt ny her så har ikke helt skjønt hvordan enda... Men satser på 1 lykke lodd :)

    SvarSlett
  9. Spennende, jeg tar to lodd! :)

    SvarSlett
  10. Eg er med :)
    grete.olin.osland@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg er med! Trekker to lodd - følger bloggen din, og liker Personlig almanakk på facebook.

    Line :)

    linemor_k@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Finurlig sak:) Liker på facebook og lagt meg som følger:)

    SvarSlett
  13. Finurlig sak:) Følger bloggen og har trykt Liker på facebook:)

    SvarSlett
  14. En slik ønsker jeg meg :-)Følger bloggen og likt på facebook :-) Monika

    SvarSlett
  15. Tøff den va, stilig. Vårre kjekt med ein sånn når æ ska tart og jobb igjen ja, tar to lodd, like bloggen din på facebook, og liker personlig almanakk! :-D

    lill8895@gmail.com

    SvarSlett
  16. Denne står på ønskelisten min! Prøver lykken her hos deg med 2 lykkelodd:-))

    Klem

    SvarSlett
  17. En slik almanakk ville vært topp, da mor skal begynne med blanke ark i løpet av kort tid. Moro å følge andre trøndera, og jeg har selvsagt linket.
    Har fylt PA en god stund på Facebook.
    Ønsker deg ei flott uke.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  18. Prøvar lykken eg også med to lodd :) kjempefin blogg du har!!

    SvarSlett
  19. Hiver meg med på denne jeg, 2 lodd på meg og vinner jeg er det datteren min som blir glad
    for jeg har nettopp bestilt en slik til meg selv ;-)

    Fin tirsdag til deg oppe i fjellet!
    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  20. Jeg er med i konkurransen! Har delt innlegget på facebook, og likt personlig almanakk på facebook! Så nå krysser jeg bare fingrene! Hadde vært helt utrolig supert å kunne vinne en personlig almanakk, har ønsket meg det så lenge!
    Navn: Eline
    Epostadresse: elinemarie96@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Åhhh en slik ser utrolig flott ut ja, dette må jeg jo bli med på:) Prøver lykken med to lodd! * krysser fingre og tær* tjihi

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  22. Oj sånn fin og praktisk almanakk!
    Ja jeg er allerede fölger og linket till deg, fra min blogg, har jeg gjort, også skal jeg like siden på facebook, mer kan jeg jo ikke gjöre... jo krysse fingrene for att det blir jeg som får till det denne gang... å vinne!

    SvarSlett
  23. Så søt! Jeg tar to vinnerlodd ;)

    Klem :)

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne bli med! Kjempefin almanakk. To lodd på meg, jeg følger bloggen og liker på facebook.
    Siri
    e-post: mussit59@gmail.com

    SvarSlett
  25. Måske jeg lige kan nå at være med her i slutspurten.
    Jeg har synes godt om på facebook, er blevet følger på din skønne blog og til sidst har jeg linket denne give away på min egen blog. Det har jeg gjort siden du lagde den på.
    God aften til dig.
    Knus Lonni

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora