Friminutter


Månedens utfordring på NIB
er Friminutt.

Hva er det som gir meg et etterlengtet friminutt i sommer?


Når det kommer til friminutter 
er dette noe jeg unner meg titt og ofte.
Det er så viktig med slike små avbrekk.

Et kvarter med tekoppen og et interiørblad
er kjærkomment midt i helgevasken


Eller hva med å laminere en inspirerende magasinside
og bruke den som dekkebrikke.


Gode venner på ettermiddagskaffe og nystekte vafler
er alltid koselig.


Nystekte boller på hytta
Gjerne servert ute i solveggen


En tur innom blogglandia gir inspirasjon.
Og bloggekroken ligger perfekt til,
med både radio og kaffemaskin i umiddelbar nærhet.


Piknik i hagen <3


Jordbær og sjokolade
og ikke minst en skikkelig jentefilm på tv´n


Hyttetur med gode venninner
Den vakreste solnedgangen,
god vin og gode samtaler.


Men hva som er mitt favoritt friminutt? 
Det må jeg nesten tenke litt på...

Klem
Lottemora