torsdag 5. juli 2012

Fargevalg til terassen....hjelp!


Fridag og tid for å holde på ute.

Selv om vi har kjøpt et fiks ferdig hus,
uten noen oppussingsprosjekter,
er det likevel nok å henge fingrene i
når det kommer til vedlikehold.

Og idag er det terassen som skal få en skikkelig vask,
før den skal få ny farge.

Men hvilken farge skal vi velge?


Tidligere har vi hatt Burma-teak,
men jeg synes den er hakket for oransje til dette hvite huset.
Kunne tenke meg noe mørkere men likevel en varm farge.

Har dere noen gode forslag til farger?


Ungene er ute og kjøper melk,
og etterpå skal de lage vaffelrøre.
Stas å ha så store unger <3
Når vi er ferdig med terassevaskeren
gledes det stort til vaffelsteking ute.


Klem
Lottemora






4 kommentarer:

  1. Vafler er alltid godt :)
    Men valg av farge på gulvet til terrassen.. det blir verre. Har ikke erfaringer der.
    Håper noen kommer med tips :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Jeg ville valgt noe i grått... Ser du har endel rosa tilbehør, så hvitt, rosa og grått er jo lekkert da :)

    SvarSlett
  3. så godt med et ferdig hus..her er det nok å ta av- men samtidig så er det alltid noe som kan gjøres uansett om huset er nytt;) Vi har beiset terrassen i fargen gråhvit, ser mange beiser i grått- og det tror jeg hadde blitt fint hos dere. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Jeg ville valgt drivved farge på terrassen, lekkert til hvitt hus. Vi har nemlig gjort det og jeg er kjempefornøyd:)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora