Nytt på peishylla

Da er lyktene endelig  på plass på peishylla.

Superfine lykter som kan brukes både til lys
og blomster.

Jeg hadde noen roser som sang på siste verset,
så de ble satt i et fint lite lysglass
og puttet oppi lykta.


Ser for meg masse fine dekorasjoner oppi der etterhvert.

Kongler tl jul og epler på høsten

Har dere andre forslag?

Lyktene heter forresten Hurricane 
og er kjøpt på Fagmøbler, hvor jeg jobber.
Jeg kapret de to siste. O lykke!
Men er du heldig har de kanskje noen igjen i nærheten av deg også?





Men nå er det store spørsmålet om vi skal ha dem oppe 
på hylla, eller nede på gulvet.


Jeg synes nemlig de sorte lufteventilene ødelegger litt av inntykket....

Hva tror dere?



Her er det snø i luften idag,
så det frister mest å tenne opp i peisen
og dra godstolen bort dit.

Og så skal jeg brainstorme litt.
Har fått masse kasserte møbelstoffprøver 
med meg hjem fra jobb,
og jeg har en plan om å trylle frem noe fint av dem.

Håper dere har hatt en fin dag.

Klem 
Lottemora