tirsdag 12. juni 2012

Drømmejobben


Da er nok en dag på jobben over,
og jeg må bare si at jeg har drømmejobben.

Tenk å få holde på med interiør, og i tillegg få betalt for det da.

Idag kom denne supertøffe puffen inn i butikken
og jeg var ikke sen med å finne en fin plass til den

Og den er såklart å få kjøpt på Fagmøbler :-)

Nå skal fruen legge barna, 
og deretter innta godstolen og nyte kvelden med Greys
og kanskje nåkko godt attåt.


Drømmer om finvær og piknik i hagen....
men ute er det grått og atter grått


Ha en fin kveld da dere

Klem
Lottemora

6 kommentarer:

  1. Den puffen var råstilig! Jeg må innom Fagmøbler å se den "in the real life".... og prisen... ikke sikkert jeg har råd vet du ;o)
    Ha en finfin tirsdagskveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Prisen er også fin vettu :-) kr 995,-

      Slett
  2. Hei :)
    Så flott blogg du har! Har lagt meg til som føler hos deg;)
    Wow den piffen var rå stili!!! Kjempe heldig du som har interiør som jobb;)
    Ta gjerne turen innom min blogg også:)
    Ha en fin,fin kveld;)

    SvarSlett
  3. Fin puff.

    PS! Det er visst ikke Greys idag..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja....jeg fant jo ut det....sukk

      Slett
  4. Så god isen så ut:-) Den må prøves. Digget puffen, råstilig var den!! Kristin

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora