Sol i hjertet og på himmelen



For en herlig dag!!

13 grader i skyggen og litt vind.
Men du verden så deilig i solveggen.
Klarte til og med å bli skikkelig solbrent på skuldrene.



Idag har det vært sol på himmelen og sol i hjertet

Har bare nytt finværet på verandaen sammen med to gode venninner.
Dere er bare gullende gode altså snupper <3



I ettermiddag har jeg vært litt flink også
Jeg raket mesteparten av gresset utenfor gjerdet.

Innenfor er det fortsatt litt snø her og der....


Men nå er det nok sol for idag tror jeg... 
Vaskerommet skriker etter meg,
så det er vel bare å ta en liten tørn.
Sånn at jeg kan sette meg ned med god samvittighet ikveld.

Må nemlig ha med meg Amazing Race.
Den gjengen er bare så herlig,
og det er så spennende å se alle destinasjonene fra denne vinkelen.


Og ikke glem å stemme på fineste lykt 
på høyresiden av bloggen.
Du kan også laste opp dine egne kreative lykter
om du trykker på bildet "kreativ utfordring"
En fin premie til en av dere.


Håper dere alle får en fin kveld.

Og til slutt;
ta en titt innom Breddefotballfruen 
En herlig ny blogg,
 til tider hysterisk morsom.
Må innom den hver dag.

Titter også innom "hovedfruen"  innimellom,
for å se kontrastene mellom elite og breddefotball...


Dette er mitt bidrag i Lidyll sin utfordring.
Vis frem ditt sommerbord du også da vel!



Klem
Lottemora