lørdag 26. mai 2012

Jordbær med sjokolade

For en utrolig fin dag.
Våknet til strålende solskinn igjen.
Noen hektiske men trivelige timer på jobb,
og deretter hjem for å nyyyyyte finværet.


En liten kaffepause på plattingen hos en venninne,

Shoppingtur med Marielle
 (som kjøpte DEN lekreste kjolen med 
stor hvit solhatt til)

Piknik i hagen med reker og hvitvin

Og til dessert hvitvin og jordbær dyppet i sjokolade.




Har knipset masse fine bilder, 
men kameraet ville desverre ikke samarbeide ikveld.
Får ikke ført over bildene...

Så derfor noen bilder fra en annen solskinnsdag
med noe godt i glasset og cupcakes til.



Men nå skal jeg nyte de siste jordbærene 
før sjokoladen stivner igjen. 
De er aller best med smelta sjokolade nemlig.
Ha en fin kveld fininger :-)


Klem
Lottemora

3 kommentarer:

  1. Mmm....det hørtse veldig godt ut.
    Ha en herlig søndag også:)

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut ;-)
    Fortsatt god pinse, nyt fridagene ;-)

    1000 klæmma

    SvarSlett
  3. Åh så deilig!

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora