Gammelt møter nytt


Etter masse fotografering har jeg endelig 
kommet fram til mitt bidrag til Nib sin utfordring

Gammelt møter nytt







Strikketapeten er splitter ny,
men symbolierer likevel tradisjoner,
og mannens bestemor trykte den fort til sitt hjerte.



Vasen kjøpte jeg på Bahne i København.
En spennende interiørbutikk på Fiskertorvet,
som har masse spennende i alle prisklasser.
Kjøpte denne vasen, en lys blå, en lys gul og en rosa.
Pluss litt annet da....



Duftlys fra PartyLite i en gammel kakeform.
Denne kakeformen og mange fler kjøpte jeg for en femmer
på bruktbutikken på Ulsberg. 

Skikkelig kupp,
for disse bruker jeg masse.


Urgamle bøker som er utrolig vakre,
selv om jeg ikke skjønner hva som står i dem.

Men den ene er iallfall en del av verdenshistorien.


Klem
Lottemora