torsdag 31. mai 2012

DIY Maritim pute


God morgen kjære lesere

Nå har jeg kost meg med nybakt brød til frokost.
Endelig klarte jeg å bake luftige fine brød.
Som regel pleier de jo å bli bittesmå og blytunge...

Idag står jenterommet på planen.
For der trengs det sannelig rydding.
Og da er det best å gjøre det når eieren selv
er på skolen, slik at jeg får sortere i fred.


Måtte bare vise were disse putene som jeg har pimpet litt på hytta.
Tok en enkel pute med mårkeblå striper
og strøk på et maritimt motiv.
Deretter brukte jeg sjablonger for å skrive
HAV OG HIMMEL
og med tusj KINN MOT KINN.

Superfint i den blå Ektorpen.


Ønsker dere alle en fin dag.
Jeg skal ta meg en kopp kaffe, 
så kanskje jeg våkner litt.

Klem
Lottemora

8 kommentarer:

  1. Du har masse fint på bloggen din. Jeg liker puta di godt, spesiellt fordi du trykker over stripene. Det er tøfft: )

    SvarSlett
  2. Så flink du er, Lotte. Effektiv dame. Her er ikke overskuddet helt på plass til DIY-prosjekter for tiden. Kommer etterhvert, driver og lander :)
    Klem

    SvarSlett
  3. fine de ble

    Ønsker deg en kjempe fin dag
    klem

    SvarSlett
  4. Her skulle jeg og ha ryddet litt ser jeg..Men det får vente til i morgen! Skal på senvakt så sofasliting står på agendaen frem til da;)
    Puta var kjempefin!!:D Gøy å lage selv..da får man noe helt unikt:))

    SvarSlett
  5. Flotte puter du har laget. Noen ganger er det bare det lille ekstra som skal til for at ting virkelig skal komme til sin rett.
    Har lagt ut bilder av de dekkbrikkene jeg "stjal" ideen til hos deg her for ei stund siden.
    Gjestene var jo veldig imponerte. Lurte på hvordan jeg klarte å komme på slikt. Men det har jeg jo ikke kommet på, bare "stjålet" ideen fra andre, hehe.
    Godt å få ryddet litt skikkelig på barnerommene uten ungene til stede noen ganger.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. Heisann!

    Dessverre altfor lenge sia eg hadde meg ein bloggrunde, men så artig å kunne scrolle seg nedover bloggen din og lese det eine flotte innlegget etter det andre! Perler på snor! Kjenner eg vert skikkeleg inspirert, og trur eg må prøve eit par prosjekt i helga! =)

    -Bente-

    SvarSlett
  7. Du all verden så flott pute du har laget! Den likte jeg godt!
    Kjenner meg igjen med opprydding mens de håpefulle er på skolen:-)

    God helg (snart)!:-)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora