onsdag 25. april 2012

Presentabelt

Heisann dere fininger :)

I går var jeg litt kjip med dere,
og viste dere bare en bloggifisert sofakrok,
da stuebordet ikke var presentabelt i det hele tatt.


Men nå er det ryddet både oppå og under bordet,
slik at dere får se resten også...


Og da sier vi ingenting om hvordan det ser ut på spisestuebordet...

Om haugen med post som ligger på den ene kanten
og om stabelen med skolebøker,
vannglass, pulsklokke, to brett Balsamin-spirer
og noen brødsmuler....

DET fortrenger vi...
og fokuserer på det positive.
Stuebordet er ryddet!


Så da vet dere hvordan det fungerer; 
dere som ikke er interiørbloggere selv.
Hele huset er sjelden strøkent,
bare den kroken vi blogger om der og da.

Man skal jo tross alt ha tid til å leve også.


Og stuebordet,
er jo såklart DIY,
made by Lottemora herself.


Patinaen blir bare vakrere og vakrere.


Og dette søte betonghjertet fikk jeg av
her om dagen, da jeg var innom henne i byen.

Det skal tennes ikveld,
så snart det mørkner.


Ha en fin kveld

Klem
Lottemora


8 kommentarer:

  1. Bordet ditt er så nydelig! Og sofakroken din er så koselig!

    Kos deg i kveld med tente lys!

    SvarSlett
  2. Koselig i sofakroken, og bordet ditt er rå lekkert!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig, ja det er slik det er. Alt kan ikke være like ryddig hele tiden.
    Vet ikke om det nesten går ann. Det var et nydelig sofabord.
    Ha en herlig torsdag :)

    SvarSlett
  4. Ja, slik er det. Vi rydder og ordner til akkurat der det skal knipses, hadde vi snudd oss og tatt bilde av det som var bak oss, hadde det blit mye forskjellig tror jeg. Men det er kanskje det vi skal gjøre, vise fram både fin sida og rot sida ? Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Du har det så koselig i sofakroken din, og jeg misunner bordet ditt sååå masse :) Koselig med hjertegave fra Barbro da :) Hihi. God natt:)

    SvarSlett
  6. Elsker det salongbordet ditt :) Nydelig patina

    SvarSlett
  7. Det er bare heeeelt nydelig det stuebordet ditt! Kan tro jeg vurderte om jeg hadde tid til å stikke av med det før du sto opp:P haha!
    Litt rot må det være...bor jo folk her ja!:D

    KlemKlem

    SvarSlett
  8. Så tøft sofabord du har!!
    Takk for hyggelig
    kommentar inne hos meg.
    Fortsatt god onsdag.

    Kristin

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora