torsdag 12. april 2012

Perleblomster


Nok en gang hadde jeg begynt å håpe på vår.
Men nå snør det sannelig igjen....
Håper det ikke kommer så masse, 
for vi glemte snøspaden på hytta i påsken.


Denne fine perleblomsten fikk jeg av Eva på Arbeidshuset
da hun var her på bloggtreff.
Snille snille Eva sponset også deilig Lorina-limonade til bloggtreffet,
samt posene/goodiebagene og en finfin gave.
Tusen takk Eva!
Håper vi sees på nordmøre til sommeren!


Men disse bildene tok jeg før påske,
og nå er det desverre bare blader igjen.
Men hva gjør jeg med løkene?


Nå skal vi spise en god frokost,
mens chill-out-musikk strømmer ut fra Spotify

Ha en fin dag

Klem
Lotte

8 kommentarer:

  1. Utrolig fine disse perleblomstene, og heldige deg som fikk sponset så mye.

    Jeg tror muligens løkene eller knollene kan oppbevares til neste år, legges i jorda ute kanskje ?

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Håper på vår her også, men det snør bare ned. Fine bilder du har tatt. Likte avispapiret med hyssingen rundt krukken :)

    Håper du får en fin dag!
    Klem fra anne :)

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig snør det her også, ser jo først NÅ at du også er fra trøndelagen ;)

    SvarSlett
  4. Elsker perleblomster.. Herlige bilder
    Nyt dagen

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av perleblomstene. I kveld skal jeg ha venner på besøk, så da har jeg et påskudd til å ut å kjøpe noen nye blomster.

    Ja været skifter fort her i trøndelag. Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og flott motiv ;-)
    Den var bare så nydelig og passet kjempegodt inn i ditt nydelige hus ;-)

    Sett løkene i jorda ut, så skal du se dem kommer tilbake.
    Det blie nok oppdal og bakken på oss i helga også, men jeg er klar for våren her hjemme.
    Og synes det er helt perfekt med regn her i byen.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  7. Så nydelig med avispapiret rundt. Mine perleblomster blomstret av i påsken, men nå håper jeg de i hagen spretter snart.......ja bare den skittns snøen smelter og at det ikke kommer mer. Hagl i lufta i dag, meeeen mest sol.
    Kos deg
    Randi

    SvarSlett
  8. Hei lotte. Du kan tørke løken, og sette den ned i høst. Da kommer den opp igjen til vårs igjen:-)

    Lykke til.

    Tonjech

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora