onsdag 21. mars 2012

Steinbra på Skifer Hotell


I går var jeg nede på
og fikk omvisning av hyggelige Anne Grete.


Det første man møter i resepsjonen er vakre
interiørbøker og blomster,
og ikke minst masse tente lys


Foran denne peisen i lobbyen skal vi 
interiørjentene møtes på lørdag


Her kunne jeg nok flyttet rett inn med 
ullteppe, kakao og bok


Synes denne lampa er så lekker!




Oppe i velværeavdelingen er ingenting overlatt til
tilfeldighetene


Tenk å sitte her da,
med utsikt mot fjellene



Den koselige loungen var vi også oppe i, 
og det er her vi skal spise på lørdag.
Også her har de lovt å fyrei peisen



Men her er noen bilder fra suiten

Lekkert og stilrent



Og til slutt:

Er du ute på afterski,
og tenker å dusje før du køyer.
Ikke legg deg og sove i dusjen med
stumpen over sluken.
Det blir fort mye vann...overalt


Klem
Lotte

6 kommentarer:

  1. Fine rammer rundt et bloggetreff det der ja! Så lei meg for at jeg ikke får til å komme. Nesten ikke artig å lese om når jeg ser hvor fint alt blir. Du har virkelig gjort en fantastisk jobb! Det skal du virkelig ha!

    SvarSlett
  2. Ojoj der var det lekkert, forstår godt at interiørdamer ønsker treff der.....

    Kos dere på lørdag!!

    SvarSlett
  3. Dette er det fineste hotellinteriøret jeg har sett ever. Magisk. Der blir det sikkert kjempekoselig sammen med interiørdamene.
    Tror jeg må innom dette hotellet he he.

    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  4. Hei du! Jeg kommer jo på bloggetreffet,(gleder meg!)jeg er ferdig på jobb kl. 15.00. Det jeg lurer på er hvor jeg skal treffe dere andre da, hvor er dere i tre, halv fire tiden?

    SvarSlett
  5. Flott at du fikk omvisning i hotellet! Har bare sett den på utsiden. Så takk for innblikk i Skifer Hotell. :D

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora