torsdag 22. mars 2012

Mojito cupcakes?


Da er mesteparten av huset vasket
og klart for bloggtreff.
Bare hovedetasjen igjen nå, 
men den er det ingen vits i å ta enda.


For i morgen skal jeg bake.

Har kjøpt mynte 
og lurer på om jeg skal våge meg på mojito-cupcakes.

Noen som har prøvd disse?


Det ble så koselig med uter borte i hjørnet.
Nesten litt sånn middelhavsfølelse....
Men spørs om de overlever uten direkte sol?
Jeg har jo ikke akkurat grønne fingre heller.
Men kan jo prate med dem mens jeg lager frokost,
kanskje det blidgjør dem bittelitt?


I morra blir det nok rolig her på bloggen.
Jeg skal på trening på morran, deretter noen timer jobb
og så blir det nok full fart med baking
og ikke minst pynting



Ha en finfin kveld

Klem
Lotte

4 kommentarer:

  1. Har ikke prøvd de cupcakesene nei, så håper du skrive hvordan det går hvis du prøver :)

    Hvor er den bollen du har lagt eggene opp, fra? Den så skikkelig søt ut :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Det frisker opp med urter på benken. Ja du kan jo snakke til de så de ikke kjeder seg til døde! Hihi.. Høres spennende ut med mojito cupcakes. Har jeg aldri hørt om. Lykke til med bloggtreffet til helgen! Gleder meg til å høre etterpå!

    SvarSlett
  3. Flink du er Lotte som styrer sånn på for oss! :) Tror det blir en kjempekveld! Må du ikke styre så fælt at du sovner av klokka 21 da;) hihi

    Mojito cuocakes hørtes spennende ut:D

    Ses snart:)

    SvarSlett
  4. Oooooh, det kan ikke slå feil!!!
    Jeg stemmer i med Linda her, i slit deg helt ut nå da!
    Gleder meg til lørdag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora