søndag 5. februar 2012

Bloggetreff i Midt-Norge?


Dette har jeg fundert på en god stund nå
og nå har jeg bestemt meg!
Det er sannelig på tide med et
  bloggetreff
 for oss interiørbloggere i midt-norge!


Jeg pønsker på en drømmehelg
i vakre Oppdal
sammen med masse fine bloggere.


Planen er å få gjennomført dette
 24. Mars
slik at eventuelle mannebein som vil bli med
kan plasseres i skibakkene


Men det viktigste spørsmålet som melder seg da....


Er det noen
som vil bli med? 
Litt skummelt å begi seg ut på dette uten å vite det...


Har en plan om å få tak i endel sponsorer,
slik at vi også kan få dele ut
slike fiiiine goodiebags,
som de gjør der nede på østlandet.


Disse bildene er forresten fra Glansdagen 2011
som var en utrolig minnerik dag/helg.
Masse fantastiske bloggejenter,
gode cupcakes, shopping, lærerike foredrag, sprudlevann,
 morsom underholdning og masse latter.


Men det hadde jo vært utrolig gøy å bli kjent
med flere av dere bloggerne som
 bor her på midten.



Og hvis noen lurer på hvordan man kommer 
seg til Oppdal;
både E6 og toget
 går gjennom sentrum.

Vi har et superflott nytt hotell med spaavdeling
og det er heller ikke noe problem med privat overnatting.


Så hvis dere har lyst å bli med;
legg igjen 
en kommentar under
 så jeg har en viss pekepinn

på hvor mange vi evt kan bli.
Håper vi blir mange mange!

Kommer tilbake med eksakt dato
og mer info etterhvert.


Klem
Lotte

10 kommentarer:

  1. Harruhørt, det er litt av et initiativ, tøffa! :D
    Vi har hytte ved Gjevilvatnet, så det kunne absolutt være en mulighet for meg ja :)

    SvarSlett
  2. Hei:-) Så hyggelig det hadde vært med et slikt bloggtreff. Dessverre har jeg ikke mulighet til å delta men tusen takk for at du spurte:-) Ha en fin søndagskveld! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Dette har jeg håpet på at noen skulle gjøre! Jeg er MED! Hadde store planer om å delta på det bloggtreffet som ble arrangert i oktober på Levanger/Verdal, men fikk ikke til å komme :/ Men blir det arrangert nytt, SKAL jeg delta! Jeg bor like ved Steinkjer, så det blir et stykke til Oppdal, men jeg hadde gjerne tatt turen! Såååå morro da gitt, og ære være deg som tar initiativ!
    Hadde vært så koselig å møtt dere alle!

    SvarSlett
  4. Det høres supert ut! Jeg skal følge med på hva som skjer, så jeg kan sette av tid, og fixe barnevakt! :)

    SvarSlett
  5. Jeg har kyst å delta, hvis alt klaffer på hjemmebanen :-) supert initiativ :) klemmer til deg!

    SvarSlett
  6. Flott initiativ, Lotte! :-) Dette blir jeg selvfølgelig svært gjerne med på. Jeg kommer til å være høydravid i slutten av mars, så det er selvfølgelig med forbehold om at formen er fin! :-) Lykke til med planlegingen, det høres spennende ut!

    SvarSlett
  7. Dette høres kjempemorsomt ut. Om det passer med resten av familien og jobb(kanskje supert med bakkene rett utenfor)så blir jeg med.
    Randi :))

    SvarSlett
  8. Så tøff du er som setter igang bloggtreff! Selv bor jeg på Østlandet, nærmere bestemt Gran på Hadeland. Jeg begynte å blogge først i nov.2011, så jeg er fersk i Blogglandia... men det er ingen jordomseiling for å komme seg til Oppdal, kjører dit på noen timer :)

    SvarSlett
  9. Så gøy!! Har igrunnen tenkt på at jeg må komme meg på et treff snart:) Så fremst jeg får tak i barnevakt osv så blir jeg med:)
    Herlig initiativ!!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. For et godt inititativ, men lurer på om jeg er i stockholm da. Oppdal høres ut som et bra møtested:):)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora