fredag 6. januar 2012

Ut med jula

Idag er skuvsenga utrolig god å ha
Feber, hodepine og forkjølelse
 river i kroppen

Da er det godt med en seng i tv-kroken
med masse puter og pledd
Og Ungkarskvinnen på tvn


Hadde egentlig en plan om å rydde 
ut jula idag
Men det ble til at min kjære måtte gjøre det
Nesten litt vemodig å ta ned granbaret og lysene i trappa
for de skaper en helt utrolig stemning.
Men lyskransen i taket skal få henge litt til.


Ble veldig tomt når den koselige julepynten forsvant
og som alltid lurer jeg på hva jeg hadde 
i hyller og vinduskarmer før jul



Men noen engler får lov å bli med utover vinteren
slik som denne lille på peishylla


Kommer nok til å gå og plukke gjenglemte nisser
i noen dager


Nå skal jeg kose meg med en god kopp te


Klem
Lotte

7 kommentarer:

  1. Aldri godt å ligge med feber.. Fant nettopp den superfine bloggen din! la meg til som følger og. Gleder meg til å se mer av det fantastisk fine huset ditt i framtiden! Håper du får ei flott helg med god bedring!

    SvarSlett
  2. Masse god bedring til deg Lotte:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg sliter med å finne en plass å lagre julepynte jeg! Er ikke allverdens lagringsplass her i lille leiligheten :P

    God bedring!

    SvarSlett
  4. Magasinet er ett deilig pusterom for mor... God helg. Albertine...

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!

    Ja, nå som julepynten er på vei ut, blir det alltid så tomt - må "fylle" på med litt blomster da ;)

    God bedring, håper du snart er på beina igjen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Mange som er syke om dagen - håper det går fort over! God bedring!!

    PS: Godt nyttår ;)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg god bedring, Lottemora. Jeg synes det er godt at julestasen er pakket vekk. Det er ikke så nøye om man ikke husker hvor ting sto før, det er bare å finne en ny plass... Jeg er en mester i å flytte på ting, noe som er til frustrasjon for enkelte i familien, men pytt, pytt :))
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora