torsdag 15. mars 2012

Gjesterommet


Mitt bidrag i Expo Jippi 
sin utfordring

Noen bilder fra gjesterommet
Ikke det store rommet, men det er iallfall plass
til en sovesofa, et sminkebord, nattbord, "bagasjebord" og en stol


Må jo gjøre det litt koselig for gjestene,
med vannglass, godis og lesestoff



Og som Buzzador har jeg fått masse gratis prøver på denne hudkremen 
fra Carbaderm. 

Et par tuber krem sammen med håndklærne,
og så får gjestene en liten hotellfeeling.


Sydde noen nye puter her en kveld.
Fiiin soveromsfarge.


Klem
Lotte

2 kommentarer:

  1. Ja hos deg er det nok hyggelig å være gjest!!
    De små kremene, og håndklærne gjør jo at man føler seg VELDIG velkommen =)

    Dersom bidraget ditt skal være med i utfordringen min, må du linke tilbake til min blogg... Det har jeg satt som et kriterie for deltagelse.

    Fine torsdagstanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
  2. Gjestene vil nok føle seg velkommen hos deg:)
    Lykke til med utfordringen.
    Klem

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora