lørdag 15. oktober 2011

DIY lampeskjerm

Må jo bare vise dere siste prosjekt
Måtte teste dette Traphilo-garnet
som "alle" driver og strikker/hekler puffer av.
Lottemora har ikke tålmodighet til slike
store prosjekter,
så da var en lampeskjerm perfekt


Kjempeenkelt
og ikke minst fort gjort.
Bilde kommer så snart jeg har festet endene 
og funnet lyspære


Marielle har også vært i hobby-modus 
de siste dagene
og har laget denne søte pusekatten


Så nå er det vel opp til meg å gjøre ferdig prosjektene hennes
med strykejernet


Men først skal vi nyte lørdagskvelden
med masse tente lys.
Synes disse lysestakene samlet på et brett,
som de selger på Kid
er så fine.
Men siden jeg er mer glad i telys lagde jeg en egen variant.



Ha en fin lørdag alle sammen

Klem
Lotte

5 kommentarer:

  1. Åååå, så utrolig KULT det ble med den lampeskjermen!! Hvor har du kjøpt det garnet, har lett land og strand rundt etter det, men uten hell....Har så lyst til å hekle meg et teppe:) Legger meg til som følger hos deg! Fin kveld og klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så fin den lampeskjermen blir. Nydelig farge.

    Ha ei supergod helg

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så fin ide`! Det blir nok kjempestilig! Gleder meg til å se den ferdig. :)

    Ha en fin kveld. Klem fra Lena

    SvarSlett
  4. Så lurt og så lekker!

    Koselege bilder ♥

    Takk for fine ord frå deg :) Ja, då er du heldig å ha utstyret klart;)
    Eg bakar og tek med på jobben, lisje bror har teke med til barnehagen og mannen har teke med til sin jobb..Så er eg slik at eg blir litt mett av å bake utan å spise..;p
    Det er berre så koseleg å ha noko godt å by til kaffen..Det skapar slik kos stemning ♥
    Det er også rekreasjon å bake når ein likar det!

    Ynskjar deg ei god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Hei Lotte
    Så flink du er, denne kommer nok
    til å bli kjempetøff ღ og koselig
    at både store og små har vær sine
    hobby aktiviteter :)
    Stemningsfullt og vakre bilder i
    innlegget under her også ღ ser jo
    bare aldeles nydelig ut, som et
    spa ღ ... og så likte jeg sååååå
    godt stuebordet ditt i noen innlegg
    lengre nede her... Takk for titten
    og så ønsker jeg deg en flott søndag
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora