onsdag 7. september 2011

God start på dagen

Idag ser det sannelig ut til 
å bli en fin dag
Ungene er sendt avgårde til skolen
og mor sjøl har kost seg
med Morgenklubben og en kopp te



Så deilig med disse morgenstundene
Kjenner at kroppen stresser ned
og man får en god start på dagen



Tenner lys allerede når ungene spiser frokost
Og merker at de også blir bedre opplagt 
å starte dagen slik
i stedet for at mamman er stressa og kjeftete
(har en liten tendens til det hvis morgenstresset får overtaket....)


Etterpå skal jeg faktisk ut og gå tur
med en venninne
Sett kryss i taket
Det er evigheter siden jeg var ute og gikk
Men nå skal det sannelig bli skjerpings!
Både når det gjelder fysisk fostring og inntak av godis
Sånn! Da har jeg faktisk skrevet det - svart på hvitt
Ingen vei tilbake


Skal bare brette og legge på plass klesvasken 
og så er det på med joggeskoa

Klem Lottemora

8 kommentarer:

  1. Ja ikke sant! og så koselig for barna da:)
    jeg er også så priviligert at jeg kan nyte morgenstunden alene en gang i blant and i love it:)

    HA en strålende fin dag videre
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig det er hos deg! Og takk for hyggelig kommentar hos meg!

    Da gjør vi litt omvendt, jeg byttet fra sandfarget til hvite lange ;)
    Vil helst ha de hvite året rundt, synes de er så fine!
    Mannen liker best de uten skjørt da... Merkelig!

    Ha en fin kveld!
    Legger meg til som følger, jeg ;)

    Klem Gry

    SvarSlett
  3. Hei,
    takk for hyggelig hilsen hos meg :-)Hihi godt du ble inspirert. SÅ nydelig du har det hjemme. Her må jeg ta en nærmere titt :-)
    Ha en fin kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Hei! Første gang jeg er innom, og må bare få si at jeg likte virkelig bloggen din! Skal komme på besøk flere ganger, og har lagt meg til som følger! :)
    Håper du nyter lillelørdagen *blunkesmil*

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann :)
    Takk for hilsen inne hos meg!
    Du, jeg må spørre! HVOR har du fått tak i de nyyyydelige, hvite muffinsformene du viser i et innlegg lenger nede her??

    Åsså må jeg bare si at du har en fantastisk vakker peis... *misunnelig*

    Ha en finfin torsdag!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  6. Det lyder som en hyggelig morgen. Elsker blomster på bordet.

    SvarSlett
  7. Oj, oj, oj! For et nydelig hjørneskap du har! Klem Nina:)

    SvarSlett
  8. Så koselig det er hos deg! Følger deg videre ;-)

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora