tirsdag 14. juni 2011

Klar for Glansdagen


Da har jeg endelig bestemt meg
for å bli med 
på Glansdagen



Rom på Grims er booket
og Anki har organisert et lite morgentreff
på Kaffebrenneriet
slik at vi kan tusle sammen til 
Gamle Logen



Nå gjelder det bare å booke togbilletter
og ikke minst finne
en passende kjole
for anledningen


Er det forresten flere trønderjenter
som skal nedover?

Og syns ikke dere også 
at disse englevingene på kubbelyset
ligner en ekte trønderbart???


Ha ei god natt

Hilsen Lottemora

4 kommentarer:

  1. Tusen takk!!
    Den ble veldig "Tine"
    hi, hi
    Ikea stiller ut alle våre pimpede varer ved hovedinngangen,
    så alle som vil kan de de.
    Ikea står også der og innformerer om møblene og oss.
    På lørdag skal alle biddrag ausjoneres bort, og inntektene går til Redd Barna.
    Tidspungt osv kommer jeg til å skrive mere om på bloggen etterhvert ;-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åhhh så heldig du er!!!!!!
    Skulle ønske jeg var sånn flink blogger og kunne være med på sånt!!!!!!
    Referat mottas med takk etterpå!!


    GOOOOD TUR!!!

    Klemmer :)))

    SvarSlett
  3. Hihi :-) Skikkelig trønderbart det der ja :-) Jeg skal også på Glansdagen og bo på Grims renka, kanskje vi ses der?

    SvarSlett
  4. Så gøy med glans dagen, midt i ferien her så blir ikke noe på meg! MEN skjønner du må finne den perfekt kjolen og sånt, he he vi jenter er rare sånn MÅ jo ha noe nytt da for ingen ting i skapet! hehe! kos deg masse og JA det lignet en trønderbart!

    klem klem

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora