torsdag 14. april 2011

GIVE AWAY

Da har besøkstelleren
plutselig rundet 10.000
og det er tid for en aldri så liten
feiring og give away

Premien denne gangen blir dette
kjempesøte
fuglehuset
fra Cicelia / Miljøgården



Du deltar ved å
legge igjen en kommentar
på dette innlegget

Og du øker vinnersjansen ved å
linke til  Lottemora sin tumleplass på egen blogg eller Facebook
(bruk bildet over)

Ingen ekstra lodd for å
følge bloggen min, men det er selvsagt hyggelig
med nye følgere!


Husk å skrive hvor mange "lodd" du tar

Trekning 7. Mai



Pssst....endelig bilder av nyhuset på bloggen :-)






24 kommentarer:

  1. Jeg blir med, og linker deg på bloggen min, så da blir det vel to lodd da :-)

    SvarSlett
  2. For et nydelig hus dere skal flytte inn i. Vakkert listverk og som du sier: drømmekjøkken:) Likte godt det søte fuglehuset, så tar tre lodd, hilsen fra meg:)

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med, slenger ut en link i bloggen min også :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Dette blir jeg gjerne med på - for et flott fuglehus, sånne er så søte! 2 lodd på meg, krysser fingrene :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Søt premie. Jeg vil veldig gjerne ha 1 lodd i trekningen din.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  6. Søtt fuglehus som hadde passet godt inn hos meg :)
    Tar 1 lodd og krysser fingre
    Ha en finfin påskeuke!

    SvarSlett
  7. Jeg henger meg på. Er følger, så 1 lodd til meg. Kjempefin give away.

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg vil gjerne være med :))

    Linker på egen blogg også, så da blir det vel 2 lodd?! ;) God påske!

    SvarSlett
  9. Jeg blir også med på denne!
    Linker på bloggen min :)

    Jeg har også en give-away gående på bloggen min!

    -Hedda-

    SvarSlett
  10. Nydelig lite fuglehus- blir gjerne med og har linket på siden min.

    Riktig god påske til deg

    SvarSlett
  11. Heisann
    Satser på 2 vinnerlodd ;)
    (kommentar og link)

    Hilsen Guri

    SvarSlett
  12. Hei;)
    Gratulerer med 10 000 besøk!
    Jeg blir gjerne med og feire og trekker 1 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Hei.

    Jeg er gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-lottemora-sin-tumleplass.html

    Klem

    SvarSlett
  14. Jeg linker fra facebook, så da blir det 2 lodd opp av hatten ! :)

    klem

    SvarSlett
  15. Jeg vil veldig gjerne være med å trekker 2 lodd : )linker hos meg!
    Ha en fin 1.mai
    klem Tove

    SvarSlett
  16. Så fin blogg, jeg blir gjerne med og tar ett lodd;)

    SvarSlett
  17. very nice gift, I hope for the best.
    2 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Kjempefin blogg du har! Jeg tar gjerne et lodd! Klem fra Lena

    SvarSlett
  19. Heisann! Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o) Har linka give awayen din på bloggen min:o)

    SvarSlett
  20. Hei, koselig giveaway og nydelige lille fuglehus!! Tar gjerne et lodd takk!!
    Amy @ Eventyrhus

    SvarSlett
  21. Hei. :)
    Nydelig fuglehus, ett lodd til meg. :)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  22. Nydelig fuglehus! Trivelig blogg! Tar 1 lodd jeg takk :)

    Hilsen Inger

    SvarSlett
  23. Så fint fuglehus!!!! Dette vil jeg veldig gjerne være med på trekningen av. Jeg har linket i bloggen min og tar dermed 2 lodd.

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora