onsdag 2. mars 2011

Nib-utfordring; Kjøkken

Utfordringen fra nib i Mars
er å vise fram kjøkkenet.
Har ommøblert litt siden bildene ble knipset,
men disse får duge i en hektisk hverdag....



I påvente av den o' store lottogevinsten
har vi pusset opp kjøkkenet ved
hjelp av masse hvitmaling og nye knotter.
Har til og med malt radioen....


På kjøkkenhyllene er det en
miks av gammelt og nytt


Hvitevarene synger på siste verset,
men et fint håndkle gjør susen


Lottemora elsker polkadot-kopper....
som er runde i kantene og gode å holde i


Kjøkkenbordet er arvegods
og pusset opp.
Utrolig praktisk med den skuffen
til de stoooore eskene med
Hardangerbestikk, som
ikke får plass andre steder.



Sånn....det var altså kjøkkenet vårt.
Ikke noe fancy greier,
men utrolig koselig å sitte der inne
og lytte på radio
med en prikkete tekopp i hendene.

11 kommentarer:

  1. Hei du gode Lottemora:)

    Kjeme koseleg kjøkenet ditt og med nydelege detaljar..Å nyte ein kopp kaffi i polkadot her inne må vere ei fryd♥

    Tusen takk for slike fine ord frå deg:)
    Mitt bidrag er nok langt frå vinnar,men veldig kjekt å vere med:)
    Så er det SÅ mykje inspirasjon og vakkert i desse NIB utfordringane!

    Ønskar deg ein super god onsdag:)

    Eg er på farta til frisøren no..Vår klipp ;)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Tusen takk for award, det setter jeg stor pris på! Skal se om jeg får tatt den spørsmålsrunden når tiden strekker til ;) Koselige bilder fra kjøkkenet ditt, ser ut som vi har nesten helt maken kjøkkenbord! Er så glad i vårt, selv om det knaker litt i sammenføyningene, hehe... Veldig praktisk med den skuffen ja, kan aldri få nok oppbevaring ;) Ha en fortsatt fin kveld! Synnøve

    SvarSlett
  3. Så koselig kjøkkenet ditt er!

    Ønsker deg en god helg;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig - med masse fine detaljer =)

    SvarSlett
  5. Heihei :) Kjempekoselig kjøkken du har :) Nydelig gammelt bord! Ser veldig trivelig ut :)
    God helg! Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Så koselig kjøkken du har:)

    Ha en flott dag:)

    W

    SvarSlett
  7. Så koselig!!! Prikkede skal det være! Herlig!

    SvarSlett
  8. Koslig kjøkken! :-) Flotte flasker på hylla og kjøkkenbordet var lekkert! :-) Takk for hyggelig kommentar og for at du vil følge meg videre! :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Hei hei :)

    Koselig å få kommentar på bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :) Og så fant jeg jo frem til din blogg også da :)

    Kjempefine bilder fra kjøkkenet! Lykke til i konkurransen :)

    Hilsen Lilja :)

    SvarSlett
  10. Koselig kjøkken med fine detaljer! .) Jeg bare elsker kjøkkenbordet ditt, det er helt nydelig! ♥ Koselig at du vil være med på giveaway inne hos meg! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora