Ønskelista for i år

Nib har utfordret oss til å legge ut ønskelistene våre,
så da er det vel bare å sette i gang....
















Kanskje kan vi inspirere hverandre,
og plukke opp noen tips til venninnegaver.

Lottemora ønsker seg aller mest
varmepumpe, vedovn i kjelleren og snøfres akkurat nå,
men har vel egentlig innsett at det er bare å sette i gang
og spare til det selv.
I morres var det 26 minusgrader her,
så takk og pris for at vi har masse bjørkeved i garasjen.

Men det jeg ønsker meg er en
lyseblå Greengate latte-kopp med hvite prikker.
Er så glad i disse søte koppene.
Egentlig blir jeg vel glad for det meste som har disse herlige polkadottene!!
(Og de nostalgiske blomstene)

Er det teit å ønske seg en rull tapet eller en veggplate til hobbyrommet....?
Ja, det er vel kanskje det.
Men vi har iallfall begynt sånn smått å kjøpe inn det vi trenger der.
De lekreste gulvflisene ever ligger og venter på at vi skal starte med kjelleren.
Men krysser fingrene i det lengste for at Otto plutselig dukker opp
 på døra vår med hammer og sag.

Hm....det er rart dette. Innimellom kommer jeg på masse ting jeg trenger,
men når jeg får spørsmål om hva jeg ønsker meg får jeg helt jernteppe.

Klær og sko har jeg visstnok altfor mye av.
Irriterende når man ikke får plass til alt i skapet.
Og de nyvaska klærne må ligge i en kurv
foran klesskapet....
Så kanskje jeg burde ønske meg noen sånne trådkurv-stativer....

Da koker det visst ned til interiørstæsj da.....
Det kom vel som en bombe, eller?
Ønsker meg slike søte englevinger, lyshus i zink, en liter hvitmaling og noen meter hvite blonder.....

Så; hva står øverst på ønskelista di i år?