Morgenstund med kakemenn


Lottemora koser seg med Twinings Morning detox Tea,
BoligPlusss og ja....du ser riktig....
en kakemann


Har ordnet en liten krok på kjøkkenet
(ved hjelp av en modul fra utesofaen),
hvor jeg kan sitte og kose meg med teen min,
strikke og høre radio,
og det beste av alt er at jeg kan lukke døra inn til stua,
slik at jeg ikke hører maset fra tv'n.
Lottemora er en kjøkkenperson,
som liker å sitte på kjøkkenet,
og nå har jeg endelig fått et kjøkken som er koselig å sitte på.

Og kanskje får jeg et innfall, og baker en eplekake....
Eller muffins.... vi får se.....



Nå er jeg i gang med noe som forhåpentligvis skal bli
ullsokker, om jeg klarer å finne en lettforståelig måte
i felle hælen på.
Strikker i pepperkorn-mønster,
og dere skal såklart få se etterhvert når
det begynner å ligne noe.
Håper bare dette ikke er nok et kapittel i
Lotte gjør ting hun ikke kan

Forrige strikkeprosjekt var votter,
men votten hadde vært perfekt som lue til et neshorn,
med lomme til hornet til og med....
Svigermor lo seg krokete da jeg skulle vise fram votten :-)
Tror nok ikke det hadde hjulpet med kokvask og grønnsåpe engang...



Blander disse to fargene,
sokkene blir skikkelig tykke og varme.