mandag 25. oktober 2010

Bakedag

 I går hadde vi bakedag.
Det vil si....mannen hadde bakedag.....
og det resulterte i 16 brød, 68 kanelsnurrer, 45 skolebrød og 29 boller.
Lottemora hjalp riktignok til med å sette inn noen brett,
ha kokos på skolebrødene og støvsuge etterpå,
slik at jeg med god samvittighet kunne sette meg ned
og smake på baksten etterpå.

Nå skulle det egentlig vært bilder av en haug med gjærbakst her....
men den gang ei.
Og det er ikke fordi jeg har spist opp alt.
Det er fordi jeg ikke får lasta opp bilder.
Den siste uka har blogspot'n min vært helt umulig.
Jeg trykker på bilde-ikonet, men
ingenting skjer.


Idag har jeg startet dagen med en dukkert
i 38 grader, på verandaen.
Godt å starte uka med
et avstressende bad.
Håper på å  bli ferdig med
haugen av klesvask idag...

Man skal jo sette seg hårete mål,
det lærte jeg da jeg jobba med salg,

Så vil det gjenstå å se om jeg klarer det....



Ha en strålende mandag alle sammen



3 kommentarer:

  1. DET kalla eg BAKEDAG ja☺☺ JØSS seie eg bere!!!☺

    Høyrest ut som eit deileg bad du har tatt deg...nåke sånt kunne eg og tenkt meg her eg sit under pleddet og småhutra litt..

    Håpe det ordna seg med bilda dine og at du får ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. skal si dere har bakt!!! wow!
    flinke altså. også hørtes det himla godt ut:)

    kanskje jeg og store snuppa skal bake en dag!? :)

    ha en herlig mandag!

    klem fra kine

    SvarSlett
  3. Ååå! Herligland for en mann du har fått deg;) hehe. Det hørtes utrolug godt ut:)

    Jeg har også hatt litt problemer med opplasting av bilder, men da er det helst at jeg får lastet opp ett, og lagre innlegget å gå inn på nytt for å få lastet opp et nytt ett, tungvint! Ikke helt samme problemet da. Håper du finner ut av det:)

    Ønsker deg en herlig uke!

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora