Bli-ny dag

Idag kom endelig de nye brillene mine i posten. Krysser fingrene for at dobbeltsyn og hodepine bedrer seg litt da.... Disse fra Ben Sherman skal jeg bruke til vanlig Og disse fra Tommy Hilfiger skal jeg bruke når jeg sitter med datan eller leser.
O
Måtte en tur ned på apotek og optiker idag, og da tok jeg en liten tur innom et par butikker med det samme. Kom over denne nydelige gode myke herlige tunikaen i flanell, og måtte bare ha den. Kjempelekker over tights/smale jeans Har også vært på utkikk etter skikkelig varme vintersko en stund, og denne uka hadde de fått inn et par Sorel-sko som var en smule lekrere enn de med vanntett gummi nederst.... Disse er også vanntette da, men har jo ingen planer om å leke i søledammer uansett.... Så litt impregnering i ny og ne holder nok. Minner litt om Ugg-skoene, men er ikke så vid i anklene og sitter dermed bedre på foten. Dessuten har de skikkelig såle. Gleder meg til å bruke dem i vinter <3 <3 <3
Vel....det var alt....nesten..... Fikk god rabatt på skoene (de er jo svindyre), eller som jeg pleier å si det..... "Jeg fikk med et par ekstra på kjøpet". Svarte søte skoletter med litt frynser på siden <3