TRICK OR TREAT


Da var det Halloween igjen da,
enten vi liker det eller ei.

Jeg er ingen fan av å sende ungene mine rundt
for å skremme andre og samle godterier.

Men jeg elsker å stelle i stand til fest.
Og på Halloween får jeg virkelig brukt kreativiteten.


Enkle Marshmallows på papirsugerør.
 De skal få spøkelsesansikt 
så snart jeg får svart farge i hus.

Hvite pikekyss står også i ovnen,
også disse skal bli små søte spøkelser.



Jeg har også dyppet noen marshmallows i litt pynt.
Som om de ikke er søte nok i utgangspunktet...

Jaja, det er bra vi skal servere grønn spaghetti 
og kjøttboller i blodrød saus saus i tillegg.



Grønn brus skal serveres i litt ekle glass...


Og som en liten treat til alle
har vi laget små spøkelser av kjærlighet på pinne.

Enkelt og gøy å lage sammen med barna. 
Vi brukte bare hvite servietter, svart tau og tusj.



Men nå må jeg gå i gang og tegne
skattekart til en småskummel skattejakt i hagen.

Det spørs om det er jeg selv som blir mest redd.
Er litt mørkredd....


-Lottemora-